Ramalan

Crystal Palace 2-1 Wolves

Lebih 2.5 Gol

Crystal Palace Handicap Asia +1

Nota Penting

  • Wolves telah menamatkan tiga kekalahan berturut-turut mereka dengan satu kemenangan tipis ke atas Nottingham Forest yang sedang bergelut. Ianya adalah satu sepakan penalti pada separuh masa kedua yang telah disempurnakan oleh Ruben Neves. Itu adalah gol pertamanya pada musim ini.
  • Odsonne Edouard telah menjaringkan gol untuk perlawanan kedua secara berturut-turut buat kali pertama sejak musim lalu di mana dia masing-masingnya telah menjaringkan gol ketika menentang Norwich dan West Ham.

Panduan Prestasi

Crystal Palace – SMKSS

Wolves – MKKKS

Statistik Perlawanan

  • Wolves sangat telah sangat daif di tempat lawan kerana mereka masih belum mencatatkan satu kemenangan di tempat lawan pada musim ini. Mereka sedang berkongsi tempat terakhir dari segi jumlah gol terendah yang telah dijaringkan di tempat lawan.
  • Crystal Palace sedang masih belum tewas daripada tempat sendiri sejak kekalahan hari pembukaan mereka kepada Arsenal (2-0).

Pemain Utama yang perlu diperhatikan

Wilfred Zaha

Pemain Ivori yang licik itu telah tidak memberikan pengaruhnya dalam permainan pada baru-baru ini, tetapi dia mungkin boleh menjadi sangat penting dalam perlawanan ini.

Ruben Neves

Pemain tengah Portugal itu telah membuka akaun golnya untuk musim ini dengan satu sepakan penalti kemenangan ketika menentang Nottingham Forest. Dia juga mungkin boleh berpengaruh di sini.

Share.
Leave A Reply