Ramalan

Manchester City 4-0 Copenhagen

Lebih 3.5 Gol

Manchester City Handicap Asia -2.00

 

Nota Penting

  • Manchester City telah menjaringkan sekurang-kurangnya tiga gol dalam tiga   daripada empat perlawanan terakhir mereka.

  • Manchester City sedang tidak tewas dalam semua pertandingan pada musim ini.

  • Copenhagen hanya telah menjaringkan tiga gol dalam lima perlawanan di semua pertandingan.

  • Copenhagen telah dibolosi sekurang-kurangnya dua gol dalam tiga daripada lima perlawanan terakhir mereka di semua pertandingan.

 

Panduan Formasi: Manchester City

Manchester City adalah kegemaran pembuat taruhan untuk memenangi Liga Perdana serta Liga Juara-Juara. Cara mereka mengalahkan saingan United dalam satu kemenangan 6-3 sudah cukup banyak menceritakan kisah itu.

Walaupun garis markah mungkin menyanjungi United, ia adalah satu urusan berat sebelah di mana Red Devils tidak mempunyai penyelesaian kepada Erling Haaland, yang kini telah menggondol hatrik Liga Perdana Inggeris yang ketiga selepas hanya lapan perlawanan.

Jika anda fikir City adalah semuanya mengenai Haaland pada masa ini, fikirkan sekali lagi kerana Phil Foden turut telah meraih satu hatrik pada hujung minggu, bermakna gol boleh datang dari seluruh barisan City pada masa ini.

 

Panduan Formasi Copenhagen

Ia boleh menjadi satu permainan yang perlu dilupakan untuk Copenhagen, yang malangnya datang ke perlawanan ini dengan satu prestasi yang lemah.

Permulaan Copenhagen yang tidak konsisten pada musim ini menjelaskan mengapa perlawanan ini dijangka menjadi trafik sehala. FCK akhirnya telah memenangi satu perlawanan sejak 2 September dalam Superliga Denmark domestik mereka, meraih satu kemenangan 1-0 ke atas Aarhus pada hujung minggu.

Sebelum kemenangan itu, pasukan Jacob Neestrup hanya telah menjaringkan dua gol dalam semua pertandingan, tidak satu pun daripadanya yang datang dalam Liga Juara-Juara.

Ia masih boleh menjadi satu kekalahan di Etihad dan pelawat akan bernasib baik kerana hanya dibolosi dengan ‘segelintir’ gol.

 

Fakta-Fakta Manchester City VS Copenhagen

  • Manchester City telah mempunyai satu rentetan kemenangan dalam tiga perlawanan.

  • Ini adalah kali pertama kedua-dua pasukan akan bertemu dalam satu perlawanan kompetitif.

  • Manchester City telah tidak pernah kalah dalam 10 perlawanan terakhir mereka.

  • FC Copenhagen hanya telah menang sekali dalam empat perlawanan terakhir mereka.

  • FC Copenhagen telah tewas empat perlawanan di tempat lawan secara berturut-turut.

 

Pemain yang peraczlu diberi diperhatikan

  • Erling Haaland telah mempunyai gol terbanyak dalam semua pertandingan berbanding mana-mana pemain dalam lima liga teratas Eropah (17).

  • Kevin De Bruyne telah mempunyai bantuan jaringan terbanyak dalam semua pertandingan berbanding mana-mana pemain dalam lima liga terbaik Eropah (10). 

 

Ramalan Manchester City VS Copenhagen

Pep Guardiola dan skuadnya akan berusaha untuk meneruskan permulaan sempurna mereka dalam kempen Liga Juara-Juara selepas satu aksi mendebarkan ketika menentang Borussia Dortmund sebelum rehat antarabangsa. Kemenangan di sini akan memastikan kelayakan secara matematik untuk Citizens dan mereka akan berminat untuk mengambilnya, dalam usaha untuk memberi tumpuan yang sama pada Liga Perdana. Satu kemenangan menyeluruh adalah dijangkakan untuk anak-anak buah Pep Guardiola dan anda boleh menyokong Haaland untuk mungkin menjaringkan satu lagi hatrik.

Share.
Leave A Reply