Fulham

Craven Cottagers tidak kembali ke Liga Perdana untuk membuat angka dan prestasi mereka menunjukkan hanya begitu sahaja.

Disiplin dan kesedaran taktikal yang telah diterapkan oleh Marco Silva kepada pasukannya adalah cukup dapat dilihat oleh semua orang dan sesiapa sahaja.

Penyerang Azimat Serbia, Aleksandr Mitrovic telah beraksi dengan hebat setakat ini pada musim ini. Golnya ketika menentang Brighton membawanya kepada lima gol untuk musim ini dalam liga dan 101 dalam lebih 180 penampilan di kelab itu. Pengaruhnya adalah tiada tandingan dan tiada saingan, dan jika Fulham ingin mengekalkan status Liga Perdana mereka, dia akan menjadi kuncinya.

Seterusnya untuk Fulham ialah satu lagi perlawanan di tempat sendiri menentang jiran London yang menakutkan iaitu Tottenham Hotspur. Walaupun mereka telah memperolehi mata maksimum ketika menentang sebuah pasukan yang sukar iaitu Brentford, ini akan menjadi satu ujian yang lebih sukar untuk Marco Silva dan anak-anak buahnya.

 

Tottenham

Walaupun Spurs masih belum tewas dalam Liga Perdana pada musim ini, persembahan mereka telah membuatkan ramai tertanya-tanya sama ada mereka boleh mengekalkan momentum kemenangan ini.

Percubaan mereka sebelum ini mendaki log liga adalah menentang West Ham di stadium Olimpik.

Walaupun mereka telah mendahului menerusi satu jaringan sendiri yang telah dipaksa oleh Harry Kane, Hammers telah tetap gigih dan akhirnya mendapat gol penyamaan untuk tidak membenarkan Antonio Conte daripada mencatatkan kemenangan berturutan dan keputusan tanpa dibolosi dengan gol.

Seterusnya untuk Spurs adalah satu perjalanan sukar ke Fulham, jiran London untuk satu perlawanan penting yang sukar.

 

Ramalan

Fulham 1-3 Tottenham

Lebih 1.5 Gol

Tottenham Handicap Asia -1.00

 

Share.
Leave A Reply