West Ham

Hammers akhirnya telah merekodkan kemenangan pertama mereka pada musim ini terima kasih kepada satu jaringan lewat oleh Pablo Fornals, yang telah menjaringkan gol tunggal permainan untuk satu kemenangan 1-0 di tempat lawan ke atas Aston Villa.

Keputusan itu telah menamatkan permulaan mengecewakan mereka pada musim ini, yang telah menyaksikan mereka tewas kepada Nottingham di tempat lawan dan Manchester City di tempat sendiri.

Dalam satu perlawanan sengit ketika menentang Aston Villa yang juga telah terdesak untuk mencatatkan kemenangan kedua mereka pada musim ini, ianya telah mengambil sedikit masa untuk bertahan daripada tuan rumah untuk memastikan semua mata maksimum menuju ke London Timur.

Seterusnya untuk Hammers ialah satu perlawanan penting London menentang sebuah pasukan Spurs yang penuh dengan bakat di stadium Olimpik.

 

Tottenham Hotspur

Antonio Conte pastinya sedang melakukan beberapa keajaiban di Tottenham. Pendekatan tegar dan tegang mereka terhadap permainan, walaupun agak memenatkan, terbukti telah sangat berkesan.

Kemenangan 2-0 mereka pada baru-baru ini di Nottingham Forest adalah bukti lanjut bahawa musim ini akan menjadi agak menarik bagi semua pihak yang berkepentingan dalam perlumbaan kejuaraan dan perlumbaan empat tempat teratas.

Harry Kane telah meneruskan kebangkitannya dengan satu lagi set gol untuk menjadikan jumlah golnya kepada empat untuk musim ini dan 252 gol untuk Tottenham sejak penampilan sulungnya.

Ia juga telah menyaksikan dia naik ke tangga ketiga dalam carta penjaring gol Liga Perdana sepanjang masa.

Seterusnya bagi Spurs adalah satu perjalanan singkat yang sukar ke London Timur untuk perlawanan penting dengan West Ham United dan mereka akan mendambakan peluang mereka untuk mengambil ketiga-tiga mata.

 

Ramalan

West Ham 0-2 Tottenham

Bawah 2.5 Gol

Tottenham Handicap Asia -1

Share.
Leave A Reply