Leeds

Leeds telah sangat mengagumkan pada musim ini dan mereka telah dijangkakan untuk meneruskan prestasi yang mengagumkan itu ketika menentang Sea Gulls.

Selepas satu kemenangan mengejut 3-0 ketika menentang Chelsea, jangkaan dan harapan telah lebih tinggi di Elland Road.

Walau bagaimanapun, satu prestasi yang sangat di bawah par di stadium Amex telah memastikan mereka tidak akan mendapat apa-apa ketika menentang Brighton.

Jaringan separuh masa kedua oleh Pascal Groß sudah mencukupi untuk memastikan tiga mata untuk pasukan tuan rumah.

Seterusnya untuk Leeds ialah satu perlawanan di tempat sendiri yang mengalu-alukan kedatangan Everton dalam apa yang menjanjikan untuk menjadi satu pertemuan hebat di Elland Road.

 

Everton

Toffees masih belum mencatatkan kemenangan pertama mereka pada musim ini, dan ketika perlawanan diteruskan, ianya sedang menjadi semakin sukar untuk melihat satu kemenangan untuk Frank Lampard dan anak-anak buahnya.

Satu perlawanan seri di tempat sendiri ketika menentang Brentford nampaknya adalah satu perlawanan yang mengalu-alukan untuk membina keyakinan dan pengumpulan mata mereka.

Walau bagaimanapun, walaupun selepas mendahului menerusi pemain nombor 10 mereka, Anthony Gordon, mereka telah tidak dapat untuk meneruskannya ke hadapan dan satu gol lewat oleh Vitaly Janelt sudah cukup untuk menambat semula anak-anak buah Frank Lampard.

Seterusnya untuk Everton adalah satu perjalanan sukar ke Leeds untuk menghadapi satu pasukan yang hampir sempurna setakat ini pada musim ini.

 

Ramalan

Leeds 2-1 Everton

Bawah 3.5 Gol

Leeds Handicap Asia +1

Share.
Leave A Reply