Fulham

Diketuai oleh Marco Silva, Cottagers pastinya merupakan satu cadangan yang lebih sukar pada musim ini. Perlawanan pertama mereka telah menyaksikan mereka menahan sebuah pasukan Liverpool yang berleluasa untuk seri 1-1 di tempat sendiri.

Prestasi dalam perlawanan itu telah mencadangkan bahawa kita akan melihat sebuah Fulham yang lebih baik pada musim ini, dan jika persembahan dan keputusan terkini masih perlu diteruskan, ini adalah kesnya.

Pertemuan mereka sebelum ini telah menyaksikan mereka tewas tipis 2-1 kepada Arsenal yang telah beraksi dengan cemerlang setakat ini pada musim ini.

Selang seketika daripada Gabriel telah menyaksikan Aleksandr Mitrovic menerkam dan menyepak masuk gol pertama perlawanan pada separuh masa kedua. Walau bagaimanapun, Martin Odegaard telah melangkah untuk memacu pulang satu rembatan melencong melepasi Bernd Leno.

Lewat permainan, Gabriel yang telah bersalah membantu gol Fulham telah berada di tangan untuk menyempurnakan satu gol kemenangan dari sepakan sudut untuk menimbulkan kekecewaan buat pasukan Marco Silva.

Seterusnya untuk Fulham ialah satu perlawanan di tempat sendiri menentang Brighton. Ia menjanjikan satu perlawanan yang sangat menarik.

 

Brighton & Hove Albion

Brighton sedang berada dalam beberapa prestasi yang serius dan kini berada di wilayah yang belum dipetakan.

Graham Potter dan anak-anak buahnya telah menunjukkan beberapa kualiti dan kekuatan yang luar biasa setakat ini dan ia akan menjadi menarik untuk melihat sejauh mana mereka pergi pada musim ini.

Saru jaringan pada separuh masa kedua daripada Pascal Groß telah sudah cukup untuk menewaskan pasukan Leeds yang bersemangat di stadium Amex.

Anehnya, mereka kini merupakan antara pasukan yang belum tewas setakat musim ini selepas empat perlawanan. Mereka hanya telah melepaskan satu gol juga, yang menyerlahkan lagi solidariti pertahanan mereka.

Seterusnya untuk Brighton adalah satu perjalanan ke barat London untuk menghadapi satu lagi ujian getir di Fulham.

 

Ramalan

Fulham 0-2 Brighton

Lebih 1.5 Gol

Brighton Handicap Asia -1

Share.
Leave A Reply