Wolves

Wolves telah memulakan musim ini dengan agak mengecewakan. Setelah gagal mencatatkan kemenangan pertama mereka pada musim ini dalam perlawanan pembukaan mereka, satu perjalanan ke Tottenham adalah sentiasa menakutkan.

Walaupun mereka telah berhadapan dengan sebuah pasukan Spurs yang agak lesu, pendekatan mereka yang sama telah tidak berkesan terhadap permainan yang hanya sedikit menyusahkan tuan rumah. Walau bagaimanapun, mereka boleh berasa selesa dengan persembahan cemerlang daripada pemain baharu mereka, Matheus Nunez.

Satu mercu tanda dan gol tanda dagangan daripada ikon Spurs, Harry Kane adalah semua yang diperlukan untuk memisahkan dua pihak yang telah kelihatan tidak sedar apa yang perlu dilakukan. Seketika kecemerlangan pemangsa dari lelaki Inggeris itu adalah apa yang diperlukan oleh Antonio Conte.

Wolves akan mengalu-alukan Geordies ke Molineux dalam apa yang dijanjikan untuk menjadi satu perlawanan yang sukar.

 

Newcastle United

Hujung minggu lalu, kami telah bercakap tentang kebangkitan Newcastle secara beransur-ansur tetapi sistemik dan walaupun mereka bukanlah pasukan pilihan di tempat sendiri kepada juara bertahan, mereka telah mempunyai apa yang diperlukan untuk menimbulkan masalah.

Eddie Howe dan orang-orangnya adalah daripada satu kumpulan pemain yang berkualiti, mereka berada di situ untuk perniagaan dan memandang rendah mereka pada masa ini adalah sama dengan kegagalan.

Walaupun ketinggalan satu gol, satu tindak balas yang cemerlang dan beberapa keazaman telah menyaksikan Newcastle pada satu ketika mendahului 3-1 ketika menentang Manchester City.

Walaupun permainan telah berakhir dengan satu keputusan seri yang mendebarkan, jejak kecemerlangan mereka masih terngiang-ngiang di fikiran lawan mereka.

Seterusnya ialah satu perjalanan ke kawasan tengah untuk melancarkan satu serangan hendap untuk Wolves.

 

Ramalan

Wolves 1- 3 Newcastle

Lebih 2.5 Gol

Newcastle Handicap Asia -1

Share.
Leave A Reply