Fulham

Kelab London Barat itu telah memulakan musim mereka dengan satu keputusan yang membanggakan: iaitu seri kepada finalis Liga Juara-Juara, Liverpool. Keputusan seri itu sendiri bukanlah sesuatu yang positif bagi kebanyakan penyokong Fulham tetapi prestasi dan kualiti keseluruhan yang telah diberikan oleh para pemain.

Selepas prestasi yang mengagumkan itu, jangkaan telah meningkat di sekitar Craven Cottage dan banyak yang telah dijangkakan daripada Marco Silva dan anak-anak buahnya yang akan menghadapi perlawanan seterusnya di Wolves.

Walau bagaimanapun, ianya bukan berpihak kepada Cottagers kerana usaha mereka telah menghasilkan sebarang gol dan mereka terpaksa berpuas hati dengan satu mata. Walaupun mereka telah mempunyai peluang yang terbaik di dalam permainan, daripada titik penalti, yang telah gagal disempurnakan oleh Mitrovic.

Seterusnya adalah satu lagi perlawanan di tempat sendiri menentang sebuah pasukan yang masih berada di syurga ke-4 selepas memotong apa yang masih tersisa di Manchester United. Sudah pasti, Fulham perlu berada pada permainan terbaik mereka untuk melepasi halangan ini.

 

Brentford

Bees telah bangkit dari ketinggalan untuk meraih keputusan seri di Molineux dalam perlawanan pertama mereka pada musim ini.

Penghapusan Manchester United baru-baru ini adalah bukti lanjut tentang kerja hebat yang sedang dilakukan oleh Thomas Frank di kelab bola sepak ini.

Perniagaan perpindahan mereka juga telah diketahui dan jika mereka meneruskan persembahannya, bertanding di Eropah mungkin berkemungkinan. Baiklah mungkin itu adalah satu pencapaian tetapi mereka sememangnya boleh mengejutkan ramai orang.

Mereka pergi ke jiran Fulham dalam satu perjalanan yang singkat untuk meneruskan usaha mereka untuk kekal sekali lagi dalam kedudukan teratas.

 

Ramalan

Fulham 0-2 Brentford

Gol Bawah 2.5

Brentford Handicap Asia -1

Share.
Leave A Reply