Wolves

Dengan keyakinan yang menyelubungi, Wolves telah memulakan kempen Liga Perdana mereka dengan hambar, berikutan kekalahan 2-1 yang mengecewakan kepada Leeds. Mereka kini akan berusaha untuk mengelakkan pengulangan musim lalu, apabila mereka telah tewas tiga perlawanan pembukaan mereka, walaupun mungkin lebih penting ialah hakikat bahawa mereka kini mempunyai lapan perlawanan liga berturut-turut tanpa sebarang kemenangan,

Bagi satu pasukan yang terkenal dengan kehebatan bahagian pertahanan mereka, anak-anak buah Bruno Lage juga sedang mempunyai sepuluh perlawanan PL tanpa ada permainan tanpa dibolosi dan telah layu lewat, dibolosi sekurang-kurangnya satu gol pada separuh masa kedua dalam sembilan perlawanan ketika persembahan itu. Sekurang-kurangnya terdapat beberapa berita positif mengenai pembelian pemain sayap Gonçalo Guedes yang bernilai £27.5 juta yang menarik imaginasi peminat Wolves dan pengurus liga fantasi yang seumpamanya.

Wolves telah tewas tiga daripada empat perlawanan terakhir Liga Perdana apabila mereka memulakan menjaringkan gol pertama, lebih banyak daripada yang mereka miliki dalam 55 perlawanan sebelum ini apabila membuka jaringan selepas mereka kembali ke liga teratas pada tahun 2018. Mereka perlu menyelesaikan isu mentaliti itu jika mereka mahu mula meraih kemenangan.

 

Fulham

Fulham telah membuat cerita yang agak menarik pada hujung minggu pembukaan dan menghasilkan keputusan seri 2-2 yang mengagumkan ketika menentang Liverpool dalam pembuka tirai PL mereka, mengelak kekalahan hari pembukaan buat kali pertama dalam tiga percubaan PL, dengan penyerang Aleksandar Mitrović menjaringkan kedua-dua gol letika menentang Reds.

 Walau bagaimanapun, kelab itu akan mahu mengurangkan pergantungan mereka kepada pemain Serbia itu, yang telah menjaringkan sepuluh daripada 18 gol liga terakhir mereka, dan menukar keputusan seri kepada kemenangan. Ramai orang percaya Cottagers akan mengalami penyingkiran tetapi terdapat rasa kebangkitan tertentu tentang pasukan ini yang boleh menyaksikan skrip yang sama sekali berbeza dimainkan kali ini.

 

Ramalan

Wolves 1-2 Fulham

Lebih 2.5 Gol

Fulham Asian Handicap +1.00

Share.
Leave A Reply