Anugerah Matchday 4

 

Pusingan keempat perlawanan musim 2024/25 sudah ketinggalan sekarang, jadi sudah tentu kami memberikan anugerah Liga Perdana hari ini!

 

Kami melihat keputusan kejutan besar pertama musim ini, dengan Forest menang di Anfield buat kali pertama dalam lebih setengah abad, manakala utara London merah sekali lagi selepas Arsenal menewaskan Tottenham di tempat lawan .

 

Everton meneruskan perjalanan mereka yang tidak meriah ke satu lagi pertarungan penyingkiran selepas tumbang daripada 2-0 sekali lagi, kali ini menentang Villa , Haaland terus melakukan perkara Haaland dengan satu lagi jaringan untuk membantu City menang menentang Brentford , dan West Ham menyanyikan pujian Ings untuk lewat. penyamaan menentang Fulham .

 

Anda juga boleh klik di sini untuk menyemak semua laporan kami daripada tindakan hujung minggu ini.

 

Jadi siapa yang mendapat anugerah kami? Baca terus untuk mengetahui.

Pemain Terbaik

Selepas permulaan musim yang kurang memberangsangkan, Ollie Watkins pastinya berjaya meraih perlawanan itu untuk menjaringkan dua gol menentang Everton dan menyamakan kedudukan Villa.

 

 

Ia adalah persembahan yang hebat kerana dia mendapat peluang berkali-kali dan, jika kita memilih, kita boleh mengatakan bahawa dia sepatutnya menjaringkan lebih banyak gol. Walau bagaimanapun, dia adalah orang yang bertanggungjawab menyalakan api di bawah rakan sepasukannya (dan penyokong) dan menyumbang secara tegas kepada satu lagi kejatuhan Everton yang dramatik.

XI terbaik

GK – Robert Sanchez (Chelsea)

 

CB – Gabriel (Arsenal)

 

CB – Nikola Milenkovic (Nottingham Forest)

 

CB – Matthijs de Ligt (Manchester United)

 

CM – Dwight McNeil (Everton)

 

CM – Wilfred Ndidi (Leicester)

 

CM – Moises Caicedo (Chelsea)

 

RW – Amad Diallo (Manchester United)

 

ST – Erling Haaland (Manchester City)

 

ST – Ollie Watkins (Vila Aston)

 

LW – Jadon Sancho (Chelsea)

Matlamat Terbaik

Sudah tentu, kami menyukai gol Barnes untuk Newcastle menentang Wolves, tetapi hanya ada satu pemenang minggu ini: Jhon Duran yang benar-benar jaringan jarak jauh bertaraf dunia untuk memenanginya untuk Villa menentang Everton.

 

JHON DURAN SCREAMER 🔥 | Aston Villa 3-2 Everton

 

Sekali lagi Duran bangkit dari bangku simpanan untuk menjadi penentu buat pasukannya dan dia hanya mengambil masa kira-kira tujuh minit untuk memberikan kami pencabar musim ini. Sakit kepala pemilihan penyerang Emery adalah sesuatu yang diimpikan oleh kebanyakan pengurus.

Permainan Terbaik

Terdapat suasana yang tidak dapat dielakkan sebaik sahaja Watkins menarik satu lagi pada hari Sabtu dan, sudah pasti, dua lagi masuk untuk memastikan ketiga-tiga mata kekal di Villa Park. Permainan itu hebat dan gol dari Duran adalah luar biasa.

 

Juga patut diberi perhatian ialah pertandingan antara Wolves dan Newcastle, yang menyaksikan serangan balas buku teks diselesaikan oleh Lemina untuk memberikan tuan rumah pendahuluan, satu lagi gol cemerlang daripada Harvey Barnes untuk memenanginya untuk Magpies dan tempo permainan yang hebat di sekeliling.

Statistik Terbaik

Ange Postecoglou telah mengendalikan Tottenham selama 42 perlawanan EPL sekarang. Mereka mengutip 26 mata dalam 10 yang pertama, menjadikannya permulaan terbaik mereka untuk musim Prem tahun lalu. Bagaimanapun, 32 perlawanan berikut hanya membuahkan 44 mata. Sepanjang tempoh ini mereka telah kehilangan lebih banyak perlawanan daripada yang mereka menangi (14 lawan 13), dan 11 perlawanan terakhir mereka membawa tujuh kekalahan.

 

Dalam sepak mula lewat Sabtu yang luar biasa, Bournemouth vs Chelsea membawa kami rekod Liga Perdana: 14 kad kuning.

 

Untuk lebih banyak statistik menarik daripada perlawanan Sabtu, anda boleh klik di sini .

Keputusan VAR Terbaik/Terburuk

Ia pasti menarik untuk melihat bagaimana Arsenal akan menghadapi derby utara London jika mereka diturunkan kepada 10 orang. Jurrien Timber membuat cabaran yang melulu ke atas Pedro Porro dan kemudian meneruskan untuk merebut baju Vicario dalam pertukaran panas.

 

https://x.com/SkySportsPL/status/1835312080028663861

 

VAR meneliti kekasaran dan memutuskan bahawa kuning sudah memadai, membenarkan keputusan pengadil di atas padang terhenti, tetapi kami tidak dapat mengelak daripada merasakan bahawa Timber terlepas dengan satu di sana.

Penggantian Terbaik

Danny Ings masuk untuk West Ham apabila mereka memerlukan gol menentang Fulham dan budak lelaki, adakah dia berjaya!

 

Menjaringkan gol dengan hampir sepakan terakhir permainan untuk mematahkan hati di sekitar Craven Cottage, anugerah sub minggu kami diberikan kepada Ings. Kami tahu, kami juga boleh memberikannya kepada Duran Aston Villa, tetapi drama yang dihasilkan oleh gol Ings sangat hebat!

Detik Paling Lawak

Sekali lagi kita beralih kepada supersub kegemaran semua orang, Jhon Duran. Dia menjaringkan gol menjerit itu terhadap Toffees membuatkan kami semua kagum, tetapi tidak lebih daripada rakan sepasukannya sendiri, Emi Martinez.

 

 

Sekadar mencuit mulut.

Share.
Leave A Reply