Anugerah Matchday 3

Pusingan ketiga perlawanan musim 2024/25 telah selesai dan dibersihkan, jadi sudah semestinya kami memberikan anugerah kami hari ini!

Kami telah menyaksikan beberapa peristiwa yang mengagumkan pada hujung minggu ini, dengan Arsenal dan Brighton berkongsi harta rampasan dalam permainan yang berapi-api, Everton rebah dengan cara yang menakjubkan di hadapan peminat mereka sendiri, Erling Haaland melakukan Erling Perkara Haaland dalam kemenangan City di West Ham dan Liverpool menunjukkan United yang masih menjadi bos dalam saingan mereka.

Anda juga boleh klik di sini untuk menyemak semua laporan kami daripada tindakan hujung minggu ini.

Jadi siapa yang mendapat anugerah kami? Baca terus untuk mengetahui.

Pemain Terbaik

Minggu lalu kami terlepas pandang hatrik Haaland untuk memberikan anugerah ini kepada Madueke untuk tiga golnya sendiri, tetapi minggu ini sememangnya giliran pemain Norway itu.

Hatrik EPL berturut-turut bermakna kini dia adalah penjaring terbanyak bagi semua lima liga besar Eropah, setelah menjaringkan tujuh gol dalam tiga perlawanan. Dia juga telah menjaringkan 70 gol dalam 69 perlawanan Liga Perdana sejak menyertai City.

Lelaki itu benar-benar tidak dapat dielakkan.

XI terbaik

GK – Dean Henderson (Istana Kristal)

CB – Jan Paul van Hecke (Brighton)

CB – Ibrahima Konate (Liverpool)

CB – Lewis Dunk (Brighton)

CM – Ryan Gravenberch (Liverpool)

CM – Casemiro (Manchester United)

CM – Kevin De Bruyne (Manchester City)

RW – Mohamed Salah (Liverpool)

ST – Erling Haaland (Manchester City)

ST – Bryan Mbeumo (Brentford)

LW – Luis Diaz (Liverpool)

Kami menipu anda di sana, bukan? Sudah tentu Casemiro tidak menyertainya, tetapi Amadou Onana dari Aston Villa pastinya.

Matlamat Terbaik

Kami mempunyai beberapa pesaing yang sangat mantap untuk anugerah ini hujung minggu ini. Sebagai contoh, kami menyukai usaha melencong Eze menentang Chelsea, serta serangan Bellegarde untuk Wolves menentang Forest. Satu lagi gol yang sangat bagus ialah gol pembukaan Liam Delap untuk Ipswich menentang Fulham.

Tetapi anugerah itu diberikan kepada Yukinari Sugawara untuk pukulan luar biasa beliau yang luar biasa menentang Brentford. Ia tidak mungkin diletakkan lebih baik, memotong bahagian dalam tiang dalam perjalanan ke dalam jaring. Malangnya ia terlalu sedikit, sudah terlambat untuk Southampton menentang Lebah .

Mempunyai pandangan!

SOROTAN: Brentford 3-1 So uthampton | Liga Perdana

Permainan Terbaik

Untuk kekacauan dalam 10 minit terakhir atau lebih, Everton vs Bournemouth adalah perlawanan paling menyeronokkan pada hari perlawanan itu pada pandangan kami. The Toffees akhirnya kelihatan seperti mereka akan melakar kemenangan selepas tewas kedua-dua dua perlawanan pertama mereka tanpa menjaringkan gol.

Walau bagaimanapun, dengan keputusasaan Sean Dyche , mereka berpakat untuk mengalami kejatuhan paling hebat dalam sejarah Liga Perdana (lebih lanjut mengenai perkara di bawah). Pengurus Everton itu berkata selepas perlawanan bahawa “anda boleh menghidu ia menjadi salah” selepas Bournemouth menjaringkan gol.

Malangnya untuk pasukannya, hidung Dyche betul.

Kemunculan semula KLASIK SEPANJANG MASA daripada ketinggalan dua gol 🤯 | Everton 2-3 AFC Bournemouth

Statistik Terbaik

Everton adalah pasukan pertama dalam sejarah Prem yang mendahului dengan 2+ gol pada minit ke-87 dan tewas. Lebih memalukan dan kami benar-benar merasakan peminat The Toffees, terpaksa menyaksikannya.

Mohamed Salah dari Liverpool kini telah menjaringkan 10 gol dalam sembilan perlawanan di Old Trafford. Dia kini merupakan pemain kelima yang menjaringkan gol terbanyak di stadium terkenal United (2021 hingga sekarang), walaupun tidak bermain untuk Mancunians.

Keputusan VAR Terbaik/Terburuk

Tiada apa-apa yang meragukan berlaku lagi pada hujung minggu ini. Teruskan, VAR!

Penggantian Terbaik

Luis Sinisterra di Goodison Park terbukti tegas apabila dia menjaringkan gol kemenangan dan melengkapkan kebangkitan yang tidak dapat dilupakan untuk Bournemouth jauh ke masa kecederaan.

Detik Paling Lawak

Satu lagi hujung minggu, satu lagi hatrik Haaland , satu lagi bola perlawanan dan satu lagi mesej daripada rakan sepasukan City .

Yang ini lebih keras, bukan?

Share.
Leave A Reply