Kemas Kini Hari Tarikh Akhir Pemindahan

EPLNews akan membawakan anda kemas kini tetap hari ini, dengan kedua-dua khabar angin dan pengesahan pemindahan EPL. Anda juga boleh mengikuti halaman Facebook kami untuk maklumat lanjut.

Bek tengah Liverpool, Nat Phillips hampir dengan satu lagi perpindahan pinjaman, kali ini ke Derby County. Wartawan James Pearce mendakwa bahawa dia sedang dalam perjalanan ke perubatan sekarang dan bahawa perjanjian itu hanya untuk pinjaman, tanpa pilihan atau kewajipan untuk membeli untuk musim panas akan datang.

Pep Guardiola telah mengesahkan bahawa Manchester City tidak akan meneruskan perjanjian hari akhir untuk penyerang pelapis, walaupun Julian Alvarez meninggalkan kelab itu awal bulan ini.

Bos Crystal Palace, Oliver Glasner telah mengucapkan tahniah kepada pengerusi kelab kerana “tidak mengalah” dan mengekalkan Marc Guehi di kelab musim panas ini. Dia telah menjadi subjek empat bidaan berasingan daripada Newcastle.

West Ham sedang berusaha untuk memeterai perjanjian untuk pemain tengah Chelsea Carney Chukwuemeka hari ini, walaupun terdapat minat daripada kelab lain. Tonton ruang ini!

DISAHKAN: Penjaga gol Arsenal, Aaron Ramsdale telah meninggalkan utara London untuk menyertai Southampton secara tetap. The Saints dilaporkan membayar £25 juta untuk perkhidmatannya, dengan £18 juta pendahuluan dan tambahan £7 juta lagi. Kontrak Ramsdale berlangsung selama empat tahun, dengan pilihan untuk satu lagi. ( Pengumuman rasmi Southampton )

Ivan Toney telah tiba di kemudahan perubatan di tengah London untuk menjalani pemeriksaan perubatan menjelang perpindahannya dari Brentford ke Al-Ahli.

Terdapat percubaan dari Chelsea untuk menandatangani penyerang Everton, Dominic Calvert-Lewin dalam perjanjian pemain-plus-tunai yang akan menyaksikan The Toffees mengalu-alukan David Datro Fofana. Bagaimanapun, persetujuan antara kedua-dua kelab tidak dapat dicapai.

Perpindahan Manuel Ugarte dari PSG ke Manchester United tidak akan tergesa-gesa hari ini, kerana dia tidak akan dapat beraksi dalam perlawanan esok menentang Liverpool kerana kekurangan kecergasan.

Seorang pemain Chelsea semakin hampir untuk mendapatkannya ialah pemain sayap Manchester United, Jadon Sancho, selepas perbincangan lanjut yang memfokuskan kepada kedua-dua kemungkinan: pinjaman atau perpindahan tetap.

DISAHKAN: Aston Villa telah mengumumkan menandatangani pemain pertahanan Colombia berusia 19 tahun Yeimar Mosquera dari Orsomarso. Dia menyertai pasukan Birmingham dengan melihat masa depan dan akan bermain untuk Real Union secara pinjaman musim ini. ( Pengumuman rasmi Aston Villa )

West Ham pastinya sibuk hari ini. Penyerang Maxwel Cornet boleh berpindah ke Southampton secara pinjaman untuk musim 2024/25, dengan pilihan untuk membeli dimasukkan dalam kontrak.

Kedua-dua Giovani Lo Celso dan Sergio Reguilon mungkin meninggalkan Tottenham hari ini, kerana Ange Postecoglou berkata bahawa dia “tidak akan terlibat”.

Share.
Leave A Reply