Berita Liga Perdana Terkini dan Khabar angin Perpindahan

Tidak banyak masa yang tinggal di tingkap musim panas, jadi adalah selamat untuk mengatakan bahawa khabar angin semakin panas. Teruskan membaca untuk mendapatkan maklumat terkini mengenai pemindahan, berita dan laporan EPL.

Perpindahan EPL

Satu hari lagi, satu lagi perpindahan yang disahkan untuk Brighton. Kali ini ialah bintang EURO 2024 Ferdi Kadioglu dari Fenerbahce. Dia menyertai perjanjian empat tahun selepas Seagulls membayar £25.4 juta yang dilaporkan untuk perkhidmatannya. ( Pengumuman rasmi Brighton )

Satu lagi perpindahan muktamad ialah pemain tengah Real Sociedad, Mikel Merino ke Arsenal dalam perpindahan yang difahamkan bernilai £31.6 juta. Dia menyertai kontrak jangka panjang yang tidak didedahkan, kerana dasar The Gunners adalah untuk tidak mendedahkan maklumat ini kepada orang ramai untuk pembelian baharu. ( Pengumuman rasmi Arsenal )

Liverpool telah bersetuju untuk menandatangani penjaga gol Valencia Giorgi Mamardashvili secara perpindahan tetap dengan bayaran tambahan £25 juta ditambah £4 juta. Bagaimanapun, penjaga gol dari Georgia itu tidak akan menyertai The Reds buat masa ini, kerana dia akan kekal dipinjamkan bersama Valencia untuk baki musim ini. ( Pengumuman rasmi Liverpool )

Manchester City telah mengesahkan perpindahan tetap Joao Cancelo, yang kini telah menyertai Al Hilal dengan kontrak tiga tahun. City menerima sekitar £21 juta untuk pemain mereka. ( Pengumuman rasmi Manchester City )

Spekulasi berleluasa bahawa perjanjian pertukaran sedang di depan mata melibatkan pemain Manchester United Jadon Sancho dan Raheem Sterling dari Chelsea, dengan kedua-dua pemain dibekukan oleh kelab masing-masing. Gaji Sterling £300,000 seminggu mungkin menimbulkan masalah, tetapi laporan The Telegraph menyebut bahawa The Blues dijangka membayar sebahagian daripada gajinya di mana-mana kelab yang disertainya sebelum tarikh akhir.

Semasa mengenai perkara Chelsea, 90min memberitahu kami bahawa kelab Stamford Bridge cuba untuk menandatangani penyerang Brentford, Ivan Toney, asalkan yuran perpindahan dan tuntutan gaji adalah “munasabah”. Terdapat tawaran besar untuk Toney dari Al-Ahli, tetapi Chelsea berharap daya tarikan untuk kekal dalam Liga Perdana akan mencukupi untuk meyakinkan pemain itu walaupun gaji yang dicadangkan lebih rendah.

Penyerang Everton Dominic Calvert-Lewin mungkin akan berpindah sebelum tarikh akhir Jumaat ini, dengan Chelsea, Manchester United dan Newcastle berminat. (Orang Dalam Bola Sepak)

talkSPORT melaporkan bahawa sementara perbincangan dengan Chelsea sedang berjalan, Manchester United juga bercakap dengan Juventus mengenai perpindahan Jadon Sancho. Skuad Jerman Bayern Munich dan Borussia Dortmund juga berminat dengan pemain sayap itu.

Walaupun begitu ramai pemain senior dalam skuad mereka, hampir setiap khabar angin hari ini nampaknya melibatkan Chelsea. Minat mereka terhadap penyerang Napoli, Victor Osimhen bukanlah perkara baru, tetapi jika mereka gagal menandatanganinya atau Ivan Toney, The Blues berhasrat untuk mendapatkan tawaran lain untuk Jhon Duran dari Aston Villa, menurut GIVEMESPORT.

Atletico Madrid mungkin pasukan yang menawarkan Matheus Nunes strategi keluar dari Manchester City, kerana Diego Simeone amat merasakan bahawa skuadnya memerlukan seorang lagi pemain tengah musim panas ini. (Orang Dalam Bola Sepak)

Selepas perpindahan mereka untuk mendapatkan penjaga gol Feyenoord Justin Bijlow gagal, Southampton kini sedang berbincang dengan Arsenal mengenai perpindahan untuk Aaron Ramsdale, menurut laporan dari TBR Football.

Akhir sekali, talkSPORT mendakwa Alex Oxlade-Chamberlain sanggup mengurangkan gajinya untuk meninggalkan Besiktas dan kembali ke EPL. Terdapat perbualan dengan Brentford dan Crystal Palace setakat ini.

Share.
Leave A Reply