Berita Liga Perdana Terkini dan Khabar angin Perpindahan

 

Liga Perdana musim 2024/25 mungkin telah bermula tetapi aktiviti perpindahan masih rancak. Berikut ialah perpindahan EPL dan laporan berita daripada akhbar hari ini.

Perpindahan EPL

Southampton telah mengesahkan ketibaan pemain tengah Portugal Mateus Fernandes dari Sporting dengan kontrak lima tahun. The Saints difahamkan telah membayar sekitar £15 juta untuk perkhidmatannya. ( Pengumuman rasmi Southampton )

 

Liverpool dikatakan “menghampiri” untuk melengkapkan perpindahan penjaga gol Valencia Giorgi Mamardashvili, dengan kedua-dua kelab membincangkan perpindahan £34 juta yang akan menyaksikan penjaga gol Georgia itu terus bersama kelab Sepanyol itu sekurang-kurangnya setahun. Liverpool masih belum mahu menggantikan Alisson, atau memberi tekanan kepadanya dengan membawa masuk seorang lagi penjaga gol peringkat tertinggi. (The Athletic)

 

 

Fabrizio Romano telah mendedahkan bahawa Chelsea akan menghantar Armando Broja secara pinjaman ke Ipswich untuk musim ini. Jika Tractor Boys tidak diturunkan, terdapat kewajipan untuk membeli pemain itu dengan harga £30 juta pada musim panas akan datang.

 

Sky Sports memahami bahawa perbincangan sedang berjalan antara Manchester United dan PSG mengenai perpindahan ke England untuk Manuel Ugarte. Perjanjian kekal nampaknya lebih disukai oleh kedua-dua kelab, tetapi pinjaman dengan kewajipan untuk membeli juga telah dibincangkan.

 

Outlet Sepanyol COPE memberitahu kami bahawa Real Sociedad tegas untuk mendapatkan sekurang-kurangnya £34 juta daripada Arsenal untuk Mikel Merino. Pemain tengah itu mempunyai baki satu tahun dalam kontrak semasanya.

 

Sedikit segi tiga pemindahan. Chelsea telah bertanyakan tentang ketersediaan bek tengah Liverpool Joe Gomez, manakala Aston Villa berminat dengan Gomez dan Trevoh Chalobah dari Chelsea. Akan menarik untuk melihat jika apa-apa berlaku di hadapan ini. (Simon Phillips dan 90 minit)

 

Tottenham akan cuba memeterai perjanjian untuk pemain tengah Wolves Joao Gomes sebelum berakhirnya jendela perpindahan, menurut GIVEMESPORT.

 

Dan yang terakhir, kembali dengan The Athletic, kami mengetahui bahawa Fulham telah mencapai persetujuan pada dasarnya untuk membawa Joachim Andersen kembali ke Craven Cottage dari Crystal Palace. Bek tengah itu telah bermain untuk Fulham secara pinjaman pada musim 2020/21.

Share.
Leave A Reply