Berita Liga Perdana Terkini dan Khabar angin Perpindahan

Berikut ialah perpindahan EPL dan laporan berita daripada akhbar hari ini.

Perpindahan EPL

Banyak perpindahan yang disahkan semalam, jadi mari kita teruskan. Southampton telah menyelesaikan pinjaman sepanjang musim untuk pemain tengah Chelsea, Lesley Ugochukwu. ( Pengumuman rasmi Southampton )

Nottingham Forest telah mengumumkan ketibaan Ramon Sosa dari pihak Argentina, Tallares. Harga penyerang itu dilaporkan £9.3 juta, manakala kontraknya dengan Forest akan berlangsung selama lima tahun. ( Pengumuman rasmi Nottingham Forest )

Bournemouth telah menggantikan Dominic Solanke dengan membelanjakan yuran rekod kelab untuk mendapatkan khidmat Evanilson dari Porto dengan harga £40.2 juta yang dilaporkan, £31.7 daripadanya di hadapan. ( Pengumuman rasmi Bournemouth )

Cameron Archer telah menyertai Southampton dari Aston Villa dengan kontrak empat tahun, manakala dilaporkan bahawa Villans menerima £15 juta untuk pemain mereka. ( Pengumuman rasmi Southampton )

Ipswich membawa masuk dua pemain semalam, mengesahkan perjanjian pinjaman untuk pemain tengah Manchester City Kalvin Phillips dan perpindahan tetap penyerang Blackburn Rovers dan pemenang Kasut Emas Kejuaraan Sam Szmodics. Perjanjian untuk Philllips hanya untuk satu musim tanpa pilihan untuk membeli, manakala harga khabar angin Szmodics ialah £9 juta serta alat tambah. (Pengumuman rasmi Ipswich: Kalvin Phillips , Sam Szmodics )

 

Di penghujung senarai panjang pemain yang disahkan semalam, Tottenham memperoleh tandatangan pemain sayap Burnley, Wilson Odobert dengan perjanjian lima tahun. Dilaporkan bahawa perpindahan itu menelan belanja Spurs £25 juta untuk diselesaikan. ( Pengumuman rasmi Tottenham )

Sekarang ke khabar angin!

Manchester United masih mencari pemain tengah dengan profil pertahanan dan Sky Sports melaporkan bahawa Sander Berge dari Burnley mungkin boleh didapati dengan harga yang jauh lebih murah daripada beberapa sasaran mereka yang lain, seperti Manuel Ugarte dari PSG atau Frenkie de Jong dari Barcelona.

Dalam sedikit kejutan, El Nacional mendakwa bahawa Liverpool membuat tawaran £34 juta untuk Ilkay Gündoğan dari Barcelona, yang diterima oleh kelab serta-merta, hanya untuk pemain itu menolak pertukaran. Pasti ambil yang ini dengan secubit garam.

Penjaga gol Chelsea, Djordje Petrovic mungkin menyertai kelab saudara The Blues, Strasbourg secara pinjaman sepanjang musim, menurut L’Equipe.

Memandangkan Manchester United sedang mempertimbangkan untuk menjual Antony dan Jadon Sancho, mereka telah mengenal pasti Raphinha dari Barcelona sebagai pengganti yang berpotensi, tetapi dia tidak akan datang dengan harga murah: £51 juta, seperti yang dilaporkan oleh outlet Sepanyol SPORT.

The Express memberitahu kami bahawa Arsenal telah merangka rancangan untuk membawa masuk pemain sayap Crystal Palace Eberechi Eze dengan menawarkan Eddie Nketiah serta wang tunai kepada Eagles.

Dan bercakap tentang Crystal Palace, mereka tidak akan membiarkan Marc Guehi pergi, nampaknya. Newcastle mempunyai bidaan keempat, bernilai £65 juta termasuk tambahan, ditolak oleh London, menurut The Athletic. talkSPORT mengatakan bahawa Magpies mungkin akan mendapat Trevoh Chalobah dari Chelsea, yang akan menjadi alternatif yang lebih murah dan dipandang tinggi oleh pengurus Eddie Howe.

Akhir sekali, GIVEMESPORT melaporkan bahawa pemain tengah West Ham, Tomas Soucek mungkin meninggalkan kelab pada jendela ini jika dia merasakan bahawa dia bukan sebahagian besar daripada rancangan pengurus baharu Julen Lopetegui untuk musim ini.

Share.
Leave A Reply