Berita Liga Perdana Terkini dan Khabar angin Perpindahan

 

Berikut ialah perpindahan EPL dan laporan berita daripada akhbar hari ini.

Pengadil Minggu Perlawanan 1

Ketika sepak mula untuk musim baharu semakin hampir, Liga Perdana telah mengeluarkan nama semua pegawai perlawanan untuk 10 perlawanan pertama musim ini, yang membentuk minggu perlawanan pertama.

 

Pembukaan malam Jumaat antara Manchester United dan Fulham akan mempunyai pengadil Robert Jones di atas padang, dibantu oleh Ian Hussin dan Simon Bennett, manakala pegawai keempat ialah Anthony Taylor. Di bilik VAR, Jarred Gillett akan mengambil alih tugas, dibantu oleh Darren Cann.

 

Dalam pertembungan heavyweight antara Chelsea dan Manchester City, Anthony Taylor akan mengetuai pasukan pegawai, dengan Gary Beswick dan Adam Nunn di garisan tepi dan Darren England bertindak sebagai pegawai keempat. VAR akan menjadi Michael Salisbury, dibantu oleh Dan Cook.

 

Anda boleh mendapatkan senarai penuh pengadil untuk semua 10 perlawanan pada minggu ke-1 dengan mengklik di sini .

Perpindahan EPL

Cole Palmer telah menandatangani lanjutan kontraknya di Chelsea, menyerahkan sembilan tahun berikutnya bersama kelab Stamford Bridge itu. Perjanjian beliau sebelum ini dijadualkan tamat pada 2031, tetapi yang baharu berlangsung sehingga 2033. ( Pengumuman rasmi Chelsea )

 

 

Manchester United telah menyelesaikan perpindahan pemain pertahanan Bayern Munich Matthijs de Ligt dan Noussair Mazraoui, berusaha untuk meredakan krisis kecederaan pertahanan mereka yang kelihatan kekal. Yuran perpindahan yang dikhabarkan ialah £38.5 juta (tambah £4.3 juta sebagai tambahan) untuk de Ligt dan £12.8 juta (dengan tambahan £4.3 juta tambahan) untuk Mazraoui. (Pengumuman rasmi Manchester United: Matthijs de Ligt, Noussair Mazraoui )

 

Bournemouth telah mengesahkan pembelian bek kanan Barcelona Julian Araujo, yang menandatangani perjanjian lima tahun dengan Cherries semalam, pada hari lahirnya yang ke-23. Difahamkan kelab pantai selatan itu membayar £8.5 juta kepada Barca. ( Pengumuman rasmi Bournemouth )

 

Terdapat juga perpindahan keluar dari Manchester United semalam, dengan bek kanan Aaron Wan-Bissaka menyertai West Ham dalam perjanjian yang dikhabarkan bernilai £15 juta. Kontrak pemain Inggeris itu dengan kelab baharunya itu berlangsung selama tujuh tahun akan datang. ( Pengumuman rasmi West Ham )

 

Tidak ada kekurangan drama dalam urusan antara Chelsea dan Atletico Madrid. Selepas kejatuhan dalam rundingan untuk perpindahan Samu Omorodion ke Blues, Sky Sports memberitahu kami bahawa Conor Gallagher kini kembali ke London selepas menghabiskan lima hari dalam keadaan limbo di Madrid. Dia telah bersetuju dengan syarat peribadi dengan Atletico dan kini terpaksa melihat potensi perpindahannya dalam bahaya besar. Chelsea juga masih berbincang dengan Atletico untuk membawa masuk Joao Felix. Adakah sebarang perjanjian akan dilakukan antara kedua-dua kelab ini bulan ini?

 

Fabrizio Romano melaporkan bahawa Leicester hampir memeterai perpindahan pinjaman sepanjang musim untuk penyerang Bayer Leverkusen Adam Hlozek. Seperti yang berlaku, perjanjian itu termasuk kewajipan untuk membeli pemain itu dengan harga £17.2 juta pada musim panas depan, jika Foxes tidak diturunkan.

 

 

Penjaga gol Crystal Palace, Sam Johnstone sedang mencari untuk meninggalkan Selhurst Park kerana kehilangan tempat kesebelasan utamanya kepada Dean Henderson musim lalu. Leicester, Southampton dan Wolves semuanya telah bertanya tentang ketersediaan Johnstone. (Fabrizio Romano)

 

Adrien Rabiot masih tanpa kelab selepas kontraknya dengan Juventus tamat pada akhir Jun, tetapi akan berminat untuk menyertai Manchester United, menurut 90min. Bagaimanapun, dia tidak tergesa-gesa untuk berbuat demikian dan mungkin mengambil masa sehingga hampir tarikh akhir sebelum kita melihatnya memakai jersi pasukan lain.

 

Marc Guehi akan kekal bersama Crystal Palace melainkan sebuah kelab bersedia untuk menawarkan “wang superstar”, menurut wawancara Sky Sports dengan pengerusi Palace Steve Parish. Newcastle difahamkan mempunyai tiga bidaan untuk bek tengah itu ditolak (tertinggi pada £55 juta), manakala Arsenal dan Liverpool juga telah dikaitkan dengan perpindahan.

 

The Independent mengatakan bahawa tanda harga £60 juta Brentford untuk Ivan Toney menghalang kebanyakan peminjam, tetapi Chelsea dan Manchester United sedang mempertimbangkan untuk membuat tawaran pinjaman dengan obligasi untuk membeli.

 

Daripada TEAMtalk kita mengetahui bahawa disebabkan Pep Guardiola merancang beberapa perubahan taktikal untuk Manchester City menjelang musim baharu, Cityzens mungkin membuat tawaran untuk Eberechi Eze dari Crystal Palace.

 

 

Memandangkan Barcelona masih berusaha untuk membawa masuk Nico Williams dari Athletic Bilbao, mereka membuat perancangan sekiranya perjanjian itu tidak menjadi kenyataan. Pada masa ini rancangan B mereka ialah pemain sayap Liverpool Luis Diaz, yang The Reds tidak sanggup menjualnya dengan harga kurang daripada £51.4 juta. Barcelona mungkin menawarkan Frenkie de Jong dalam perjanjian pemain tambah tunai. (El Nacional)

 

Aston Villa mungkin menawarkan Trevoh Chalobah jalan keluar daripada skuad Chelsea yang penuh sesak, kerana mereka sedang mempertimbangkan untuk membuat tawaran £20 juta untuk pemain Inggeris berusia 25 tahun itu. (Orang Dalam Bola Sepak)

 

Akhir sekali, talkSPORT melaporkan bahawa West Ham sedang berusaha untuk mengurangkan bil gaji mereka, jadi mereka terbuka kepada idea untuk membiarkan Danny Ings dan Kurt Zouma meninggalkan kelab dengan perpindahan percuma.

Share.
Leave A Reply