Berita Liga Perdana Terkini dan Khabar angin Perpindahan

 

Berikut ialah perpindahan EPL dan laporan berita daripada akhbar hari ini.

O’Neil Tandatangani Kontrak Baru

Pengurus Wolves, Gary O’Neil telah menandatangani kontrak baharu, menyerahkan empat tahun akan datang bersama kelab itu. Selain O’Neil, kakitangan bilik belakangnya – penolong ketua jurulatih Tim Jenkins, jurulatih pasukan utama Shaun Derry dan Ian Burchnall, ketua penjaga gol Neil Cutler dan penganalisis jurulatih pasukan utama Woody Dewar – semuanya telah menandatangani perjanjian baharu dengan kelab itu.

 

Pengerusi Wolves Jeff Shi berkata: “Saya fikir kelab itu mempunyai masa depan yang positif, membina kitaran baharu untuk pertumbuhan, keputusan yang lebih baik di atas padang dan cita-cita untuk direalisasikan. Untuk mempersiapkannya, kami memerlukan pasukan yang sangat bagus dan saya rasa Gary adalah ahli penting dalam pasukan, mungkin juga ahli paling penting, jadi kami sangat gembira untuk memilikinya di sini untuk jangka masa panjang.”

Perpindahan EPL

Chelsea telah mengesahkan ketibaan Pedro Neto dari Wolves, yang kini menjadi pemain ke-10 The Blues pada musim panas ini selepas menyertai kontrak selama tujuh tahun. Yuran perpindahan difahamkan sekitar £54 juta. ( Pengumuman rasmi Chelsea )

 

 

West Ham telah mengumumkan ketibaan Jean-Clair Todibo secara pinjaman dari Nice untuk musim akan datang. Mereka akan mempunyai pilihan untuk membuat perpindahan kekal musim panas depan dengan harga £35 juta. ( Pengumuman rasmi West Ham )

 

Matthijs de Ligt dan Noussair Mazraoui dijadualkan terbang ke England hari ini untuk menjalani pemeriksaan perubatan menjelang perpindahan mereka dari Bayern Munich ke Manchester United, menurut laporan dari Sky Sports.

 

Dalam satu lagi berita mengenai perubatan, penyerang Manchester City Julian Alvarez dijadualkan menjalani pemeriksaan perubatan dengan Atletico Madrid hari ini, selepas kedua-dua kelab itu bersetuju dengan perjanjian £82 juta. (Sukan Langit)

 

Selepas kejatuhan perjanjian untuk Samu Omorodion dari Atletico Madrid, Chelsea telah mengalihkan perhatian mereka kepada Joao Felix, menurut Fabrizio Romano. Atletico perlu mengumpul dana tidak lama lagi agar perjanjian mereka untuk Julian Alvarez dan Conor Gallagher diselesaikan, dan menjual Felix mungkin penyelesaiannya.

 

Penerbitan Sepanyol El Nacional melaporkan bahawa Cristiano Ronaldo telah meminta Al-Nassr untuk membawa masuk pemain sayap Manchester United, Antony ke kelab musim panas ini. Pemain Brazil itu difahamkan berminat untuk berpindah juga.

 

Liverpool difahamkan bersedia untuk menawarkan Martin Zubimendi tiga kali ganda gaji yang diperolehnya ketika ini di Real Sociedad. Pemain tengah itu masih memikirkan sama ada akan meninggalkan kelab zaman kanak-kanaknya. (Mundo Deportivo)

 

 

Barcelona berminat untuk membawa masuk bek kiri Tottenham Sergio Reguilon, yang telah menghabiskan musim lalu secara pinjaman di Manchester United dan Brentford, nampaknya tidak dalam rancangan Ange Postecoglou. (AS)

 

Selepas Bayern Munich memutuskan bahawa Kingsley Coman bukan sebahagian daripada rancangan mereka untuk musim ini, Arsenal kini berharap untuk membawanya ke Liga Perdana secara pinjaman. (Orang Dalam Bola Sepak)

 

Kembali dengan El Nacional, kami mendapat tahu bahawa Arsenal juga berminat dengan Raphinha dari Barcelona, yang mungkin dipertimbangkan oleh kelab Catalan itu untuk melepaskannya pada musim panas ini selepas mereka membawa masuk Dani Olmo.

 

Penyerang AS Roma, Tammy Abraham adalah sasaran utama AC Milan, tetapi terdapat sekurang-kurangnya tiga kelab Liga Perdana yang berminat untuk membawanya kembali ke England: Bournemouth, Everton dan Leicester. (Calciomercato)

 

Akhir sekali, Sky Sports Germany mengatakan bahawa perpindahan Kurt Zouma dari West Ham ke Shabab Al-Ahli berada di ambang kehancuran kerana masalah semasa perubatan pemain.

Share.
Leave A Reply