Berita Liga Perdana Terkini dan Khabar angin Perpindahan

 

Berikut ialah perpindahan EPL dan laporan berita daripada akhbar hari ini.

Perpindahan EPL

Pemain tengah Chelsea, Conor Gallagher telah bersetuju untuk berpindah ke Atletico Madrid pada musim panas ini, selepas The Blues telah menerima tawaran £34.2 juta untuknya. Gallagher, yang berada di tahun terakhir kontraknya dengan Chelsea, akan pergi ke Sepanyol hari ini untuk memuktamadkan perpindahan itu. Chelsea merancang untuk menggantikannya dengan pemain tengah Celtic Matt O’Riley. Southampton telah pun mempunyai bidaan £14 juta untuk O’Riley ditolak sebelum ini. (90 minit)

 

Fabrizio Romano melaporkan bahawa Manchester United sedang meningkatkan usaha mereka untuk menandatangani pemain tengah PSG, Manuel Ugarte. Selepas bersetuju dengan syarat peribadi dengan pemain itu, United mungkin perlu mengumpul dana sebelum membayar £60 juta yang dituntut oleh pasukan Perancis itu. Pinjaman dengan kewajipan untuk membeli adalah satu lagi pilihan yang sedang dipertimbangkan pada masa ini.

 

Di tengah-tengah laporan daripada Corriere dello Sport bahawa Victor Osimhen tidak berminat untuk menyertai Chelsea, tetapi masih bertahan untuk perpindahan dari Napoli ke PSG, daripada wartawan Simon Phillips kita mengetahui bahawa The Blues kini sedang mempertimbangkan perpindahan untuk penyerang RB Leipzig Lois Openda.

 

 

Federico Chiesa telah diletakkan secara terbuka dalam senarai perpindahan oleh pengurus baharu Juventus, Thiago Motta, jadi kini kedua-dua Arsenal dan Manchester United berminat dengan perjanjian untuk pemain Itali itu. (TEAMtalk)

 

Kepahlawanan Joachim Andersen untuk Crystal Palace menjelang penghujung musim lalu tidak disedari. Pemain Denmark itu kini menjadi sasaran sekurang-kurangnya tiga pasukan EPL : Liverpool, Newcastle dan Tottenham. (CaughtOffside)

 

Bercanggah dengan laporan lain bahawa Jack Grealish ingin meninggalkan Manchester City untuk mencari lebih banyak masa bermain, Football Insider mendakwa bahawa dia gembira untuk kekal dan berjuang untuk tempatnya dalam kesebelasan utama.

 

Gazzetta dello Sport berkata, selepas kontraknya bersama Juventus tamat, Adrien Rabiot telah menerima tawaran daripada Arsenal, Liverpool dan Real Madrid.

 

Sekali lagi kami mendengar daripada Fabrizio Romano memberitahu kami bahawa AC Milan telah membuat tawaran £13 juta untuk bek kanan Tottenham Emerson Royal.

 

Dan yang terakhir, dari Football Insider kita mengetahui bahawa Everton mendahului Aston Villa dalam perlumbaan untuk mendapatkan khidmat pemain tengah Manchester City, Kalvin Phillips.

Share.
Leave A Reply