Berita Liga Perdana Terkini dan Khabar angin Perpindahan

 

Berikut ialah perpindahan EPL dan laporan berita daripada akhbar hari ini.

Perpindahan EPL

Bournemouth telah mengesahkan pembelian bek tengah Juventus Dean Huijsen dengan bayaran yang dilaporkan sebanyak £12.8 juta. Kontraknya dengan Cherries dilanjutkan selama enam tahun. ( Pengumuman rasmi Bournemouth )

 

Jake O’Brien yang berusia 23 tahun telah menandatangani perjanjian empat tahun dengan Everton, melengkapkan perpindahannya dari Olympique Lyon. Kelab Perancis telah mengesahkan bahawa Toffees membayar £16.4 juta untuk pemain pertahanan itu, manakala Lyon mengekalkan yuran jualan sebanyak 10%. ( Pengumuman rasmi Everton )

 

Chelsea telah melengkapkan pembelian penjaga gol Villarreal Filip Jörgensen dengan bayaran yang dilaporkan sebanyak £20 juta. Dia telah menandatangani perjanjian tujuh tahun dengan pasukan Stamford Bridge. ( Pengumuman rasmi Chelsea )

 

Dalam satu lagi berita yang disahkan, Ben Brereton Diaz menyertai Southampton dari Villarreal dengan kontrak empat tahun. Dia bermain dalam Liga Perdana musim lalu, secara pinjaman daripada kelab Sepanyol itu kepada Sheffield United. Yuran perpindahan yang dibayar oleh Southampton dipercayai sekitar £7 juta. ( Pengumuman rasmi Southampton )

 

 

Pemain tengah Brighton, Pascal Gross telah tiba di Jerman lebih awal daripada pemeriksaan perubatan yang dijadualkan, sebahagian daripada jangkaan perpindahannya ke Borussia Dortmund. (Sky Sports Germany)

 

Olympique Marseille telah menyerahkan tawaran kedua kepada Arsenal untuk Eddie Nketiah, yang ini bernilai sekitar £17 juta. Semua pihak dikatakan “berhati-hati optimis” mengenai perjanjian yang dicapai tidak lama lagi, menurut Sky Sports.

 

Fabrizio Romano mendakwa bahawa Liverpool menunjukkan “kepentingan konkrit” terhadap pemain sayap Newcastle, Anthony Gordon, walaupun perjanjian gagal pada awal jendela kerana The Reds tidak mahu memasukkan Jarell Quansah dalam perjanjian pemain-plus-tunai. Newcastle mahu mengekalkan pemain itu dan mungkin memerlukan tawaran lebih £80 juta untuk mengubah fikiran mereka.

 

Aston Villa perlu mengeluarkan sekurang-kurangnya £45 juta jika mereka mahu menandatangani Joao Felix dari Atletico Madrid pada musim panas ini, menurut Directo Gol.

 

Sekali lagi dengan Sky Sports, kami mengetahui bahawa West Ham mungkin menggugurkan idea untuk membawa masuk Jhon Duran dari Aston Villa dan sedang membuat perjanjian dengan Borussia Dortmund untuk penyerang Jerman, Niklas Fullkrug. Alternatif lain untuk The Hammers ialah penyerang Villarreal Alexander Sorloth. Perjanjian untuk Aaron Wan-Bissaka dari Manchester United juga dalam peringkat lanjut.

 

 

Liverpool berminat untuk mendapatkan bek tengah Juventus, Gleison Bremer, tetapi tidak mahu membayar harga yang diminta kelab Itali itu sebanyak £50.5 juta. Setakat ini, Todo Fichajes memberitahu kami bahawa mereka bersedia untuk menyerahkan perjanjian pemain-tambah-tunai untuk Bremer.

 

Fabrizio Romano melaporkan bahawa hanya “butiran kecil” yang tinggal untuk disusun dalam perjanjian antara Chelsea dan Atletico Madrid untuk membawa Conor Gallagher ke La Liga.

 

Adrien Rabiot telah menghantar mesej perpisahan kepada peminat Juventus kerana kini jelas bahawa dia tidak akan tinggal di Turin. TEAMtalk mendakwa dia mahu menyertai Manchester United.

 

Sekali lagi dengan Sky Sports Germany, satu laporan mendakwa bahawa kedua-dua Aston Villa dan Chelsea telah membuat “tawaran konkrit” kepada Hoffenheim untuk Maximilian Beier, yang juga berada dalam radar Bayer Leverkusen.

 

Dan dalam sedikit lagi yang melibatkan Aston Villa dan seorang penyerang, Daily Express mengatakan bahawa Villa menyedari akan adanya rundingan kontrak antara Crystal Palace dan Jean-Philippe Mateta dan sedang mempertimbangkan untuk menawarkannya jalan keluar dari Selhurst Park.

Share.
Leave A Reply