Berita Liga Perdana Terkini dan Khabar angin Perpindahan

 

Berikut ialah perpindahan EPL dan laporan berita daripada akhbar hari ini.

Perpindahan EPL

Aston Villa telah mengesahkan bahawa Moussa Diaby telah meninggalkan kelab itu untuk menyertai Al-Ittihad dalam perpindahan tetap yang dilaporkan bernilai £52 juta. Kontraknya dengan pasukan Saudi akan berlangsung sehingga 2029. ( Pengumuman rasmi Aston Villa )

 

Arsenal telah mencapai persetujuan secara prinsip dengan Bologna untuk perpindahan bek tengah Riccardo Calafiori dengan harga £42 juta. Dia bersedia untuk menjalani pemeriksaan perubatan tidak lama lagi dan boleh bergabung dengan The Gunners semasa jelajah pramusim AS mereka dalam beberapa hari akan datang. (Sukan Langit)

 

Menurut Tutto Mercato Web, pemain tengah Napoli Jesper Lindstrøm terbang ke England semalam untuk menjalani pemeriksaan perubatan menjelang perjanjian pinjaman awal dengan Everton.

 

Virgil van Dijk dilaporkan telah memaklumkan kepada Liverpool bahawa dia mahu menandatangani kontrak baharu dan tidak melayan tawaran daripada mana-mana kelab lain. Perjanjian semasanya mempunyai kurang daripada satu tahun lagi untuk dijalankan. (HITC)

 

Presiden Real Sociedad Jokin Aperribay telah mencurahkan air dingin mengenai khabar angin rundingan lanjutan antara kelabnya dan Liverpool untuk perpindahan Takefusa Kubo, mengatakan bahawa “tidak ada rundingan dengan mana-mana kelab”. (Mundo Deportivo)

 

Rundingan antara Leicester dan Arsenal sedang dijalankan untuk perjanjian yang akan menyaksikan Reiss Nelson berpindah dari utara London dengan pinjaman sepanjang musim dengan kewajipan untuk membeli. (Fabrizio Romano)

 

 

Liverpool boleh membuat pembelian dua kali daripada Wolves pada musim panas ini, dengan GiveMeSport mendakwa bahawa mereka sanggup berpisah dengan hampir £100 juta untuk mendapatkan Pedro Neto dan Rayan Aït-Nouri ke Anfield.

 

Ferran Torres menjadi subjek bidaan baru dari Newcastle. Percubaan pertama mereka ditolak oleh Barcelona, jadi kini mereka telah kembali dengan tawaran £25.2 juta. (Fichajes)

 

Tetapi seorang pemain yang boleh membuat perjalanan terbalik antara England dan Sepanyol ialah Conor Gallaher dari Chelsea. Menurut TEAMtalk, Atletico Madrid “sangat yakin” bahawa mereka boleh mencapai sasaran perpindahan utama musim panas ini.

 

Saluran Itali Calciomercato mengatakan bahawa penyerang Chelsea Armando Broja berada dalam radar AC Milan, yang telah memulakan perbincangan dengan The Blues mengenai perpindahan.

 

Selepas menandatangani Joshua Zirkzee untuk menambah kuasa penyerang mereka bersama Rasmus Højlund, Manchester United masih terbuka kepada idea untuk membawa masuk Ivan Toney dari Brentford, tetapi hanya jika Bees menurunkan harga yang diminta. (GiveMeSport)

 

Dan dalam sedikit lagi tentang Manchester United, kami faham dari Mirror bahawa mereka mungkin membuat tawaran kepada Marcos Alonso selepas dibebaskan dari Barcelona.

 

Tawaran daripada West Ham untuk menandatangani bek sayap Nottingham Forest, Nico Williams telah ditolak, jika laporan daripada HITC boleh dipercayai.

 

Rudy Galetti mendakwa bahawa akan ada satu percubaan terakhir daripada Al-Ittihad untuk menandatangani penjaga gol Manchester City Ederson dengan harga sekitar £32 juta. Jika bida terakhir ini juga gagal, mereka akan beralih ke sasaran lain.

 

 

Bek tengah Olympique Lyon, Jake O’Brien dijangka meninggalkan Perancis pada musim panas ini dan dua destinasi berpotensi adalah kelab Liga Perdana, kerana kedua-dua Brentford dan Everton berminat dengannya. (Kaki Mercato)

Share.
Leave A Reply