Berita Liga Perdana Terkini dan Khabar angin Perpindahan

 

Berikut ialah perpindahan EPL dan laporan berita daripada akhbar hari ini.

Berita Pengambilalihan Everton

Potensi pengambilalihan Everton oleh Friedkin Group tidak akan selesai, menurut kenyataan kelab. Kumpulan perniagaan Amerika, yang juga memiliki pasukan Itali AS Roma, telah diberikan eksklusif bulan lalu untuk rundingan membeli Everton, tetapi kini telah muncul bahawa pengambilalihan tidak akan diteruskan.

 

Kenyataan kelab berbunyi: “Berikutan tempoh eksklusif, perbincangan antara Blue Heaven Holdings dan The Friedkin Group mengenai potensi penjualan pegangan majoriti dalam Everton telah berakhir dan The Friedkin Group tidak akan maju dengan pembelian kelab itu.

 

“Kedua-dua Blue Heaven Holdings dan The Friedkin Group mengadakan perbincangan dengan niat baik untuk meneroka sama ada penjualan boleh dipersetujui. Perbincangan itu telah dimuktamadkan. Pihak-pihak bersetuju adalah demi kepentingan mereka untuk Everton meneroka pilihan alternatif.”

Perpindahan EPL

Aston Villa telah mengesahkan perpindahan Jaden Philogene dari Hull City. Dia kembali ke Birmingham kurang dari setahun selepas meninggalkan kelab itu dan kini merupakan pemain ketujuh mereka pada musim panas. Yuran perpindahan yang dikhabarkan berjumlah £20 juta. ( Pengumuman rasmi Aston Villa )

 

 

Wartawan Itali Matteo Moretto melaporkan bahawa terdapat satu kejayaan dalam rundingan antara Arsenal dan Bologna untuk perpindahan Riccardo Calafiori. Kedua-dua kelab itu kini membincangkan struktur perjanjian £42 juta.

 

Penerbitan Sepanyol El Nacional mendakwa bahawa Manchester United akan mencari untuk membawa masuk penjaga gol Real Madrid, Andriy Lunin pada musim panas ini selepas hilang kepercayaan dan kesabaran dengan Andre Onana.

 

Dan masih dari El Nacional kami mendapat tahu bahawa Chelsea telah membida hanya di bawah £59 juta untuk bek tengah Barcelona, Pau Cubarsi.

 

Dan bercakap mengenai Barcelona, mereka telah menjelaskan bahawa mereka bersedia untuk menjual Raphinha jika mereka menerima tawaran £42 juta. Terdapat banyak minat terhadap pemain dari kelab Liga Perdana , dengan Arsenal, Aston Villa, Chelsea, Manchester United, Newcastle dan Tottenham semuanya memantau keadaan.

 

Manchester United bersedia untuk membiarkan Antony meninggalkan kelab itu secara pinjaman pada musim panas ini selagi pakej gajinya dibayar sepenuhnya oleh kelab yang dipinjamkan. (ESPN)

 

Walaupun PSG menjadi pilihan untuk menandatangani penyerang Napoli, Victor Osimhen, CaughtOffside memberitahu kami bahawa Chelsea tidak melepaskan minat mereka dalam perjanjian untuknya.

 

Dengan Real Madrid berminat dengan Trent Alexander-Arnold, Liverpool telah menetapkan tanda harga £70 juta untuk bek kanan. Kontraknya bersama The Reds kini telah memasuki tahun terakhir. (Fichajes)

 

 

Newcastle telah menyertai West Ham dan Juventus dalam perlumbaan untuk menandatangani bek tengah Nice Jean-Clair Todibo, menurut HITC.

 

Football Insider berkata bahawa Liverpool bersedia untuk mendapatkan wang tunai kepada penjaga gol Caoimhin Kelleher jika tawaran yang sesuai masuk.

 

Richarlison tidak menentang perpindahan ke Liga Pro Saudi musim panas ini, tetapi Tottenham mahukan sekurang-kurangnya £60 juta untuknya. (HITC)

 

Akhir sekali, menurut Mail Sport, Crystal Palace mendahului Fulham dalam percubaan mereka untuk menandatangani pemain tengah Arsenal, Emile Smith Rowe semasa jendela perpindahan ini.

Share.
Leave A Reply