Berita Liga Perdana Terkini dan Khabar angin Perpindahan

 

Berikut ialah perpindahan EPL dan laporan berita daripada akhbar hari ini.

FPL Bersiaran Langsung

Pengurus Liga Perdana Fantasi sudah boleh mendaftarkan pasukan mereka menjelang musim 2024/25 dan sudah ada beberapa pemain yang dipilih secara konsisten.

 

Walaupun harga Cole Palmer meningkat daripada £5.0m kepada £10.5m (kenaikan harga terbesar pernah berlaku untuk pemain), pemain Chelsea itu masih dipilih dalam lebih 53% daripada skuad yang diserahkan, menjadikannya pemain tengah FPL paling popular di seketika.

 

Anthony Gordon dari Newcastle menduduki tempat kedua di bahagian atas ini, dengan pemain tengah £7.5m dalam 36% skuad, manakala Eberechi Eze dari Crystal Palace menduduki tempat ketiga dengan 33%.

 

Dari segi penyerang, ia adalah pertarungan sengit di puncak, dengan Ollie Watkins dari Villa, berharga £9.0m, menduduki tempat pertama dengan 56%, manakala Alexander Isak dari Newcastle, £0.5m lebih murah, telah dipilih oleh 54% pengurus. pada ketika ini.

 

 

Penyerang Manchester City, Erling Haaland, pemain FPL paling mahal yang pernah ada pada £15.0m, mendapat tempat dalam hanya 30% skuad sekarang.

Perpindahan EPL

Manchester United telah melengkapkan pembelian pemain pertahanan Perancis Leny Yoro dari Lille. Dia menyertai kelab itu dengan kontrak lima tahun dan yuran perpindahan yang dilaporkan ialah £52.2 juta. ( Pengumuman rasmi Manchester United )

 

Nottingham Forest telah membawa masuk bek tengah Serbia Nikola Milenkovic dari Fiorentina, yang telah menandatangani perjanjian selama lima tahun di City Ground. Jumlah perpindahan yang dilaporkan berjumlah £12 juta. ( Pengumuman rasmi Nottingham Forest )

 

Satu lagi langkah lengkap ialah pemain sayap Brazil Savinho, dari Troyes ke Manchester City. Pemain berusia 20 tahun itu dipinjamkan ke Girona musim lalu dan City dilaporkan telah membayar awal £21 juta, dengan £12.6 juta lagi dicagarkan sebagai tambahan. Kontraknya dilanjutkan selama lima tahun. ( Pengumuman rasmi Manchester City )

 

Penjaga gol Kosovo, Arijanet Muric telah menandatangani kontrak dengan Ipswich Town yang baru dinaikkan pangkat dari Burnley dengan kontrak empat tahun. Yuran itu dikhabarkan sekitar £15 juta. ( Pengumuman rasmi Ipswich )

 

Manchester United telah mengumumkan pemergian Mason Greenwood secara tetap ke kelab Perancis Olympique Marseille. ( Pengumuman rasmi Manchester United )

 

 

Pemain sayap Barcelona, Raphinha mahu memastikan kembali ke Liga Perdana. Untuk itu, ejennya telah menawarkan perkhidmatannya kepada tidak kurang daripada enam kelab EPL: Arsenal, Aston Villa, Chelsea, Manchester United, Newcastle dan Tottenham. (HITC)

 

Bagaimanapun, TEAMtalk melaporkan bahawa Arsenal lebih suka menandatangani pemain sayap Wolves Pedro Neto berbanding Raphinha, dan mendahului Tottenham dalam perlumbaan tertentu kerana mereka bermain bola sepak Liga Juara-Juara musim akan datang.

 

Manchester United dilaporkan telah bersetuju dengan syarat peribadi dengan pemain tengah PSG Manuel Ugarte menjelang perpindahan yang berpotensi. Pemain itu berminat untuk berpindah ke United walaupun kekurangan bola sepak Liga Juara-Juara. (Fabrizio Romano)

 

Seorang pemain yang menurut Mirror tidak akan dibawa oleh Arsenal ialah Marc Guehi, selepas The Gunners ditangguhkan oleh Crystal Palace yang meminta harga £70 juta untuk pemain pertahanan itu.

 

Penerbitan Sepanyol Fichajes mendakwa Virgil van Dijk masih boleh meninggalkan Liverpool pada musim panas ini dan The Reds bersedia untuk menggantikannya dengan pertahanan tengah Juventus, Gleison Bremer.

 

 

Manchester City masih mendahului perlumbaan untuk menandatangani pemain tengah RB Leipzig Dani Olmo, menurut Football Insider. Ini walaupun City tidak mencetuskan klausa pelepasan £51 juta sebelum ia tamat awal musim panas ini.

 

Akhir sekali, sedikit gosip pengurusan. Walaupun banyak dikaitkan dengan jawatan ketua jurulatih England yang kini kosong, bos Newcastle Eddie Howe tidak tergesa-gesa untuk meninggalkan Magpies, menurut Football Insider.

Share.
Leave A Reply