Berita Liga Perdana Terkini dan Khabar angin Perpindahan

Berikut ialah perpindahan EPL dan laporan berita daripada akhbar hari ini.

Harga FPL Pertama Didedahkan

Bagi kita yang menikmati kepuasan (dan kesedihan) yang dibawa oleh Fantasy Premier League, semalam harga 20 pemain pertama telah didedahkan menjelang musim baharu.

Erling Haaland dari Man City telah mencipta lebih banyak sejarah kerana dia kini pemain FPL paling mahal pernah, berharga £15m.

Anda boleh menyemak senarai penuh dengan mengklik di sini .

Penolong Pengurus Baru Manchester United

Sosok biasa penyerang legenda Ruud van Nistelrooy akan muncul di Old Trafford sekali lagi musim ini, kerana pemain Belanda itu telah kembali ke United dalam kapasiti kejurulatihan.

Van Nistelrooy telah bermain untuk Red Devils antara 2001 dan 2006, dan kini telah menyertai sebagai pembantu Erik ten Hag dalam kontrak yang berjalan sehingga 2026.

Perpindahan EPL

Manchester United telah bersetuju dengan perjanjian dengan Bologna untuk menandatangani penyerang Joshua Zirkzee tanpa mencetuskan klausa pelepasannya. Fabrizio Romano melaporkan bahawa United akan membayar sedikit melebihi £34 juta yang ditetapkan dalam kontraknya, tetapi yuran itu akan diagihkan dalam tempoh tiga tahun secara ansuran. Masih mengenai topik Zirkzee, David Ornstein (The Athletic) memberitahu kami bahawa pemain berusia 23 tahun itu akan terbang ke Manchester untuk pemeriksaan perubatan hari ini.

Pemain tengah Donny van de Beek kini telah melengkapkan perpindahan dari Manchester United dan telah menyertai kelab Sepanyol, Girona dengan kontrak empat tahun. ( Pengumuman rasmi Manchester United )

Dalam berita Manchester United lagi, akhbar Jerman Bild mendakwa bahawa terdapat “pergerakan” dalam kem kelab Inggeris untuk membawa masuk pertahanan Bayern Munich Matthijs de Ligt secepat mungkin. Menurut Sky Sports Germany, pemain Belanda itu telah memaklumkan kepada Bayern bahawa dia mahu meninggalkan United dan menyertai United.

Liverpool telah bertemu dengan ejen pertahanan sayap Bayer Leverkusen Jeremie Frimpong untuk membincangkan perpindahan. Dia juga dikehendaki oleh Arsenal, Manchester City dan Real Madrid. Terdapat klausa pelepasan £34 juta dalam perjanjian semasanya, tetapi ia dilaporkan akan tamat tidak lama lagi. (Bild)

Tottenham mendahului Newcastle dalam perlumbaan untuk menandatangani Pedro Neto daripada Wolves kerana Spurs bermain di Eropah musim ini dan tarikan hidup di London. (GIVEMESPORT)

Sky Sports Italia mengatakan bahawa Bologna akan menjual Riccardo Calafiori kepada Arsenal hanya jika tuntutan £42 juta dan klausa penjualan dipenuhi. Tawaran terbaru The Gunners bernilai £40 juta termasuk alat tambah.

Penerbitan Sepanyol Marca melaporkan bahawa Chelsea telah berputus asa dalam mengejar penyerang Atletico Madrid, Samu Omorodion dan kini akan memberi tumpuan untuk membawa sama ada Jonathan David dari Lille atau Karim Adeyemi dari Borussia Dortmund.

West Ham sedang berunding dengan Southampton untuk membawa masuk Kyle Walker-Peters. Perjanjian untuknya mungkin bermakna Flynn Downes menuju ke pantai selatan. (talkSPORT)

Share.
Leave A Reply