Pemain EPL di EURO 2024 – Hari 27

England telah melakukannya sekali lagi .

The Three Lions bangkit dari belakang sekali lagi menentang Belanda untuk menempah tempat ke final menentang Sepanyol. Sebagai sebahagian daripada laporan EPLNews EURO 2024 kami, berikut ialah prestasi pemain Liga Perdana dalam perlawanan semalam.

Belanda 1-2 England

Satu lagi perlawanan England bermakna satu lagi kemenangan tipis dan satu lagi kemaraan “menghimpit” melalui pusingan kalah mati EURO 2024, kali ini ke final di Berlin.

Bagi perlawanan menentang Belanda, ini lebih seperti itu dari England, kerana mereka bermain bola sepak yang jauh lebih baik malam tadi di Dortmund daripada apa yang mereka ada setakat ini di kejohanan itu. Permulaan permainan menyaksikan England berada di hadapan dan mengambil beberapa risiko, tetapi mereka segera dihukum pada minit ke-7 oleh Xavi Simons, yang menepis bola dari Declan Rice dan merembat ke sudut atas dari jarak jauh.

Harry Kane tidak mengambil masa lama untuk mendapatkan penalti dan menyamakan kedudukan 11 minit kemudian, dan England terus mengasak pasukan Belanda sepanjang separuh masa pertama yang tercungap-cungap.

Babak kedua menyaksikan Belanda bangkit dengan beberapa peluang dan ia kelihatan seperti arus permainan bertukar, walaupun gol England yang tersasar kerana ofsaid. Bagaimanapun, sekali lagi Albion yang ketawa terakhir pada masa kecederaan, apabila pemain gantian Ollie Watkins menghantar rembatan berpandukan laser ke sudut bawah gawang Verbruggen untuk memastikan kemaraan pasukannya.

Pemain Liga Perdana beraksi hebat dalam pertandingan ini, seperti yang dijangkakan, dan terdapat beberapa persembahan cemerlang. Kobbie Mainoo kelihatan muncul di mana-mana di atas padang dan menekan Belanda dengan jayanya beberapa kali, John Stones dan Marc Guehi mempamerkan aksi yang terjamin di bahagian tengah, manakala Cole Palmer dan Ollie Watkins keluar dari bangku simpanan untuk bergabung untuk gol kemenangan. .

Penilaian

Belanda: Bart Verbruggen (Brighton) – 6; Virgil van Dijk (Liverpool) – 6.5; Nathan Ake (Manchester City) – 6; Cody Gakpo (Liverpool) – 6

England: Jordan Pickford (Everton) – 6.5; Kyle Walker (Manchester City) – 7; John Stones (Manchester City) – 7.5; Marc Guehi (Istana Kristal) – 7.5; Bukayo Saka (Arsenal) – 7; Kobbie Mainoo (Manchester United) – 8.5; Declan Rice (Arsenal) – 7; Kieran Trippier (Newcastle) – 6; Phil Foden (Manchester City) – 7; Luke Shaw (Manchester United) – 7; Cole Palmer (Chelsea) – 7; Ollie Watkins (Aston Villa) – 7.5; Ezri Konsa (Aston Villa) – T/A; Conor Gallagher (Chelsea) – T/A

Anda boleh mendapatkan sorotan dan reaksi daripada permainan ini dengan mengklik di sini .

Share.
Leave A Reply