Berita Liga Perdana Terkini dan Khabar angin Perpindahan

 

Berikut ialah perpindahan EPL dan laporan berita daripada akhbar hari ini.

England Melangkah ke Suku Akhir EURO 2024

Walaupun Three Lions mendahului kumpulan C di EURO tidak begitu mengejutkan, apa yang membuatkan kebanyakan orang menggaru kepala adalah tahap prestasi yang ditunjukkan oleh beberapa bintang terbesar Liga Perdana ketika bermain untuk negara mereka.

 

Selepas kemenangan hari pembukaan, England hanya berjaya seri dua kali menentang Denmark dan Slovenia untuk mengumpul lima mata dan menamatkan saingan di hadapan, tetapi perlawanan itu sendiri pastinya tidak begitu menghiburkan seperti yang dijangkakan.

 

 

Declan Rice juga membayangkan kritikan tidak berasas daripada pakar dan peminat , dan kami boleh mengandaikan bahawa keseluruhan skuad akan mengharapkan persembahan yang lebih baik pada pusingan kalah mati EURO 2024.

Perpindahan EPL

Nottingham Forest telah mengumumkan menandatangani Eric da Silva Moreira dari kelab Jerman yang baru dinaikkan pangkat St. Pauli. Dia telah menyertai Tricky Trees dalam perjanjian empat tahun. ( Pengumuman rasmi Nottingham Forest )

 

Dalam berita Manchester United, Sky Sports mendakwa bahawa Red Devils berminat dengan pemain tengah PSG, Manuel Ugarte dan telah membuat pendekatan awal. Pada masa yang sama, TEAMtalk memberitahu kami bahawa United sedang berbincang dengan Adrien Rabiot mengenai perpindahan musim panas ini, kerana kontraknya bersama Juventus akan tamat pada akhir bulan ini. Pemain Perancis itu dikatakan masih belum membuat keputusan mengenai masa depannya, kerana masih terlibat dengan pasukan kebangsaan Perancis pada EURO 2024.

 

Daripada laporan dari Goodison News kami difahamkan bahawa Newcastle telah menandatangani pemain pertahanan muda berbakat Aaron Apia dari Everton. Dia adalah bek tengah berkaki kiri berusia 16 tahun dan akan menyertai persediaan akademi Magpies.

 

Fabrizio Romano mendakwa bahawa Liverpool, Manchester United dan PSG semuanya telah menghubungi pertahanan tengah Lille, Leny Yoro untuk memaklumkan bahawa mereka masih berminat sekiranya perpindahan pemain berusia 18 tahun itu ke Real Madrid gagal.

 

Juga dari Romano kita mengetahui bahawa Chelsea sedang meletakkan langkah terakhir untuk mendapatkan pemain muda Barcelona, Marc Guiu. Mereka telah pun bersetuju dengan syarat peribadi dengan pemain berusia 18 tahun itu, dan telah menyatakan hasrat mereka untuk mencetuskan klausa pelepasan £5.1 juta.

 

Tottenham serius mempertimbangkan untuk menurunkan beberapa pemain mereka untuk membiayai perpindahan bintang Crystal Palace Eberechi Eze dengan mencetuskan klausa pelepasan £60 juta. (talkSPORT)

 

 

Kebimbangan kewangan Nottingham Forest mungkin berkurangan jika Liverpool bertindak atas minat mereka terhadap Murillo. (Orang Dalam Bola Sepak)

 

Penerbitan Belgium DHNet melaporkan bahawa Arsenal kini berada di kedudukan terdepan untuk menandatangani penyerang PSV Johan Bakayoko. Dia boleh didapati dengan harga sekitar £42 juta.

 

Kembali dengan Fabrizio Romano, kami faham bahawa Bournemouth telah menetapkan harga untuk pertahanan Milos Kerkez: £38 – £42 juta. Dia menarik perhatian daripada Arsenal, Chelsea dan Manchester United.

 

Akhir sekali, jurulatih baharu Bayern Munich Vincent Kompany sanggup melepaskan Joshua Kimmich pada musim panas ini jika kelab itu boleh menggantikannya dengan Joao Palhinha dari Fulham. (Sky Sports Germany)

 

 

Share.
Leave A Reply