Pemain EPL di Copa America 2024 – Hari 4

Kami benar-benar memasuki kejohanan itu sekarang, dengan setiap hari membanggakan dua perlawanan. Sebagai sebahagian daripada laporan EPLNews Copa America kami, berikut ialah prestasi pemain Liga Perdana yang terlibat dalam kejohanan itu.

Amerika Syarikat 2-0 Bolivia

Perlawanan pertama menyaksikan Bolivia tewas kepada AS, dalam permainan yang didominasi oleh pasukan Amerika Utara.

Dari segi pemain Liga Perdana, terdapat enam nama yang terlibat, semuanya untuk AS, dan semuanya dalam kesebelasan utama.

Pemain terbaik di kalangan mereka ialah Antonee Robinson dari Fulham, yang penuh berlari sepanjang 90 minit, memenuhi tugas pertahanannya dan mengancam secara konsisten di atas padang.

Gol-gol itu dijaringkan oleh bekas pemain Prem Christian Pulisic dan Folarin Balogun, kedua-duanya sebelum separuh masa, yang memastikan permainan memihak kepada Amerika.

Penilaian

AS: Matt Turner (Nottingham Forest) – 7; Chris Richards (Istana Kristal) – 7; Tim Ream (Fulham) – 7; Antonee Robinson (Fulham) – 8.5; Tyler Adams (Bournemouth) – 7; Giovanni Reyna (Nottingham Forest) – 7.5

Bolivia: T/A

Uruguay 3-1 Panama

The Celeste mengubah gaya lewat ke bawah Panama dalam permainan yang menyaksikan hanya dua pemain EPL terlibat: Darwin Núñez dari Liverpool dari awal dan Rodrigo Bentancur dari Tottenham sebagai pemain simpanan lewat.

Selepas mendahului pada minit ke-16 menerusi jaringan Max Araujo, Uruguay terus menguasai prosiding secara menyeluruh untuk baki permainan, tetapi tidak menemui gol kedua yang selesa itu sehingga lima minit sebelum tamat, apabila Núñez menjaringkan gol dengan rembatan rendah. dari dalam kotak.

Matías Viña menambah sedikit kilauan pada garisan jaringan enam minit kemudian, manakala Panama menemui gol saguhati lewat ke masa kecederaan.

Penilaian

Uruguay: Darwin Núñez (Liverpool) – 7.5; Rodrigo Bentancur (Tottenham) – T/A

Panama: T/A

Share.
Leave A Reply