Berita Liga Perdana Terkini dan Khabar angin Perpindahan

Berikut ialah perpindahan EPL dan laporan berita daripada akhbar hari ini.

Kemas Kini Pengambilalihan Everton

Sky Sports melaporkan bahawa Everton akan “lebih terjamin dari segi kewangan” dan boleh memiliki stadium baharu yang bebas daripada hutang di bawah kemungkinan pemilikan baharu Dan Friedkin.

Kesediaan warga Texas itu untuk melabur ekuiti dalam kelab adalah salah satu faktor utama keputusan pemilik semasa Farhad Moshiri untuk memberikan Friedkin tempoh eksklusif untuk memuktamadkan pembelian. Rumah baharu Everton di Bramley-Moore Dock telah disifatkan sebagai pengubah permainan untuk kelab itu, tetapi prospeknya untuk menjadi mercusuar harapan itu kelihatan suram sepanjang tahun lepas. Walaupun pinjaman £158 juta daripada MSP dan £200 juta yang disuntik oleh 777 Partners telah membantu mengekalkan Toffees dan stadium baharu mereka sepanjang 12 bulan yang lalu, pakar kewangan sukan Stefan Borson menjelaskan bahawa keadaan itu tidak mampan untuk tempoh yang lama. istilah.

Oleh itu, Friedkin memasuki pergaduhan dengan tawaran ekuiti yang jelas yang boleh menjelaskan hampir semua hutang yang masih wujud di stadium menawarkan sejumlah harapan dan keterujaan yang tidak dilihat oleh penganut Goodison sejak sekian lama.

Perpindahan EPL

Nottingham Forest telah mengumumkan menandatangani pemain tengah Red Star Belgrade berusia 22 tahun, Marko Stamenić. Dia telah menandatangani kontrak yang sah selama lima tahun dan akan menghabiskan 2024/25 secara pinjaman di Greece, di Olympiacos. ( Pengumuman rasmi Nottingham Forest )

The Athletic melaporkan bahawa, di tengah-tengah minat berterusan dari banyak kelab terkemuka, pemain sayap Crystal Palace Michael Olise telah memutuskan untuk menyertai Bayern Munich pada musim panas ini. Ini sebahagiannya disebabkan oleh Chelsea menarik diri daripada perlumbaan untuk mendapatkan tandatangannya.

Menurut 90min, Chelsea akan memberi tumpuan untuk membawa masuk dua pemain penyerang musim panas ini, setelah dikaitkan dengan perpindahan untuk Jhon Duran dari Aston Villa dan Samu Omorodion dari Atletico Madrid dalam beberapa minggu kebelakangan ini.

Memandangkan pemergian Douglas Luiz dari Aston Villa nampaknya semakin hampir setiap hari, kelab itu berminat untuk membuat “penandatanganan marquee” untuk menggantikannya pada musim panas ini. Walau bagaimanapun, Villa masih perlu mengumpul wang daripada jualan pemain untuk mengelakkan potongan mata akibat pelanggaran peraturan PSR. (Orang Dalam Bola Sepak)

Penerbitan Sepanyol Fichajes memberitahu kami bahawa Manchester United bersedia membayar £50 juta untuk Riccardo Calafiori dari Bologna pada musim panas ini.

Arsenal dilaporkan hampir mencapai persetujuan dengan Sporting untuk perpindahan penyerang Viktor Gyokeres. Angka-angka itu agak tinggi, dengan £76 juta pendahuluan dan sehingga £100 juta termasuk alat tambah dan pembolehubah. (Leonino)

Perpindahan Ian Maatsen dari Chelsea ke Aston Villa akan diteruskan “dalam beberapa hari akan datang”, menurut Daily Telegraph. Yuran yang dikhabarkan ialah £37.5 juta.

Akhbar Sepanyol AS mendakwa bahawa Liverpool mendahului perlumbaan untuk menandatangani pemain sayap Athletic Club Nico Williams dan kini sedang membincangkan perjanjian. Barcelona juga sangat meminati pemain itu, tetapi tidak mampu membelinya sekarang.

Semasa mengenai Liverpool, Fichajes berkata bahawa mereka juga berminat dengan penyerang Real Madrid, Brahim Diaz, dan sanggup membayar sekitar £40 juta untuknya.

Share.
Leave A Reply