Berita Liga Perdana Terkini dan Khabar angin Perpindahan

Berikut ialah perpindahan EPL dan laporan berita daripada akhbar hari ini.

Jadual 2024/25 Ada Di Sini

Jadual untuk musim baru telah dikeluarkan dan ia pastinya datang dengan beberapa kombinasi yang menarik.

Begini rupa hari perlawanan pertama:

Anda boleh membaca lebih lanjut mengenai lekapan dengan mengklik di sini .

Perpindahan EPL

Chelsea telah mendapat tandatangan Pedro Lima dari Sport Recife yang berusia 17 tahun oleh Wolverhampton. Walaupun spekulasi berterusan bahawa The Blues telah menandatangani hampir dimeterai, kini kelab Brazil itu membuat kenyataan rasmi mengesahkan perjanjian dengan Wolves sebaliknya: “Kelab Sukan do Recife mengumumkan bahawa ia telah menandatangani perjanjian mengikat untuk memindahkan hak ekonomi dan persekutuan atlet Pedro Lima ke Wolverhampton Wanderers, dari England .” (90 minit)

Football Transfers memberitahu kami bahawa Tottenham telah mencapai kemajuan yang ketara dalam percubaan mereka untuk menandatangani penyerang bintang Brentford, Ivan Toney dengan bersetuju dengan syarat peribadi dengan pemain itu dan mengemukakan bidaan sebanyak £40 juta. Bagaimanapun, The Bees dikatakan akan bertahan dengan harga £55 – £65 juta.

Berita lanjut mengenai perpindahan bek tengah Everton, Jarrad Branthwaite ke Manchester United. Selepas menolak bidaan pertama United sebanyak £35 juta ditambah tambahan, Sky Sports News mendakwa bahawa The Toffees mencari sekurang-kurangnya dua kali ganda jumlah itu.

The Daily Telegraph melaporkan bahawa Crystal Palace tidak akan menyerahkan Marc Guehi tanpa perlawanan. Antara minat terhadap pemain pertahanan dari pelbagai kelab, Eagles telah meletakkan tanda harga £65 juta kepada pemain itu.

West Ham United sedang mempertimbangkan untuk membuat tawaran untuk Ryan Sessegnon yang di luar kontrak, tetapi tidak yakin sepenuhnya dengan apa yang telah ditunjukkannya semasa bermain untuk Tottenham. (Penjaga)

Liverpool berminat dengan salah seorang bekas pemain Arne Slot di Feyenoord: pemain pertahanan David Hancko. Kontrak pemain berusia 26 tahun itu berjalan sehingga 2028 dan kelabnya menghargainya pada kira-kira £29.5 juta. Bagaimanapun, Leicester mungkin menggagalkan rancangan The Reds, kerana mereka juga sedang merancang perjanjian untuk pemain Slovakia itu. (TEAMtalk)

Share.
Leave A Reply