Berita Liga Perdana Terkini dan Khabar angin Perpindahan

Berikut ialah perpindahan EPL dan laporan berita daripada akhbar hari ini.

Guinness – Perkongsian Liga Perdana

Selepas pengumuman semalam mengenai perkongsian pelesenan antara EPL dan Pengurus Bola Sepak , perjanjian baharu telah diumumkan hari ini.

Guinness ialah bir rasmi baharu Liga Perdana, kerana kilang bir terkenal itu mengumumkan perkongsian global pertamanya dalam bola sepak. Ia adalah perjanjian selama 4 tahun yang menyaksikan Guinness menjadi “Bir Rasmi Liga Perdana” dan Guinness 0.0 sebagai “Bir Bukan Alkohol Rasmi Liga Perdana”.

Stephen O’Kelly, Pengarah Jenama Global Guinness berkata seperti berikut: “Perkongsian ini menghimpunkan dua jenama global ikonik yang digemari oleh komuniti di seluruh dunia, dan kami tidak sabar untuk membawa pint yang cantik kepada permainan yang indah ini. . Apabila bola pertama dimulakan pada bulan Ogos, Guinness akan membina legasi antarabangsanya dalam sukan dengan kempen baharu menjangkau jutaan peminat, yang mengikuti dan menikmati Liga Perdana dengan cara unik mereka di seluruh dunia.”

Tinggal Erik ten Hag

Selepas semakan pasca musim, pengurus Manchester United Erik ten Hag bersedia untuk kekal bertanggungjawab di Old Trafford dan ditawarkan kontrak baharu.

Nampaknya kejayaan Piala FA dan masalah kecederaan yang dihadapi oleh skuad United sepanjang musim 2023/24 telah diambil kira dan memihak kepada pemain Belanda itu untuk kekal di bangku simpanan. Gareth Southgate, Mauricio Pochettino, Thomas Tuchel, Thomas Frank dan Kieran McKenna semuanya dianggap sebagai bakal pengganti sepuluh Hag, tetapi kelab akhirnya membuat keputusan untuk membiarkannya meneruskan.

Dedikasi Ten Hag dilaporkan dikagumi oleh lembaga pengarah United, serta profesionalismenya dan cara dia membantu mengembangkan bakat akademi seperti Alejandro Garnacho dan Kobbie Mainoo menjadi aset pasukan utama.

Perpindahan EPL

Lloyd Kelly ke Newcastle nampaknya hampir selesai. Wartawan Sky Sports, Dharmesh Sheth telah berkongsi klip yang menunjukkan pemain pertahanan Bournemouth yang telah tamat kontrak itu tiba di London untuk bahagian pertama perubatannya.

https://x.com/skysports_sheth/status/1800853356736631065

TBR Football melaporkan bahawa Manchester City bersedia untuk menurunkan Matheus Nunes pada musim panas ini. Difahamkan pemain tengah itu tidak menepati jangkaan di Etihad selepas ketibaannya dari Wolves tahun lalu.

Football365 memberitahu kami bahawa Chelsea telah bersetuju untuk membayar Aston Villa £42 juta untuk penyerang Jhon Duran. Dia tiba di Birmingham dengan harga £14 juta pada Januari 2023 dan mendapati sukar untuk dicapai musim lalu.

Sasaran Arsenal, Chelsea dan Manchester United, Benjamin Šeško, telah menamatkan spekulasi mengenai perpindahan ke Liga Perdana dengan menandatangani kontrak baharu bersama RB Leipzig. (ESPN)

Juga menurut ESPN, Manchester United kini mempunyai senarai 3 nama penyerang: bintang Brentford Ivan Toney, penembak tepat Lille Jonathan David dan sensasi Bologna Joshua Zirkzee. Ketiga-tiganya dilihat sebagai tawaran yang berpotensi, kerana David dan Toney memasuki tahun terakhir kontrak masing-masing, manakala Zirkzee mempunyai klausa pelepasan £34 juta dalam kontraknya.

Jika dia meninggalkan Manchester City, destinasi pilihan Julian Alvarez ialah Real Madrid, menurut laporan The Athletic.

Juventus boleh mengambil langkah untuk mendapatkan Jadon Sancho pada musim panas ini, dengan Manchester United bersedia untuk kehilangannya. Kelab Turin itu kini sedang berbincang dengan Aston Villa mengenai perjanjian £17 juta untuk Douglas Luiz, dengan Weston McKennie dan Samuel Iling-Junior bersedia untuk pergi ke arah lain. (Mel Harian)

Dalam khabar angin lain mengenai Manchester United, TalkSPORT mengatakan bahawa mereka enggan memenuhi permintaan Everton sebanyak £70 juta untuk Jarrad Branthwaite. Pada masa yang sama, pemilik bahagian Jim Ratcliffe yakin bahawa perjanjian boleh dilakukan, kerana dia percaya bahawa United adalah satu-satunya kelab yang benar-benar berminat dengan bek tengah itu.

Barcelona dan Manchester City sedang berbincang mengenai kemungkinan melanjutkan pinjaman Joao Cancelo. Pemain pertahanan Portugal itu menghabiskan musim lalu dengan pinjaman di Catalunia. (Mundo Deportivo)

Share.
Leave A Reply